Anonym skriver:
Jeg ELSKER min lille guldklump overalt på jorden
Men da jeg for et halvt år siden skulle føde min datter gennemgik jeg en ekstremt hård fødsel, og ved ikke om det kan have noget med det at gøre..
Sagen er den at når jeg høre andre mødre fortælle om at de kneb en tåre da de så deres barn første gang og at det var den dejligste og mest overvældende følelse da de holdt deres guld i armene, så sidder jeg og tænker -gid det var mig.. For sådan havde jeg det ikk
Jeg synes hun var dejlig og hvor var det mærkeligt! - men så var det også det??
Jeg føler jeg er gået glip af "vores øjeblik" for det føles virkelig som om jeg mangler noget!! Jeg elskede hende mere og mere for hver time, men følelsen af ubetinget kærlighed og lykke kom bare ikke til mig med det samme!
Er jeg bare ikke den fødte mor, eller hvad gik der galt? - nogen andre der har prøvet det??
Hvor er jeg ked af, at du sidder med sådanne tanker!
Ærligt, så tror jeg det er de færreste, der får det sådan fra 1. sekund! Jeg gjorde ikke, og det synes jeg ikke der er noget galt i at sige
Min kærlighed til min søn er også blevet større og større for hver dag - men da jeg fødte ham, kendte jeg ham jo ikke 
Af en eller anden grund er det lidt tabubelagt, ikke at elske sit barn ubetinget fra det sekund, det kommer ud. Men, som sagt, har jeg svært ved at forestille mig det sådan 
Så længe du og din datter har det godt, kan jeg ikke se, hvad der skulle mangle 

Anmeld