Nogle unge forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

LilleLene

CKJ skriver:

Hvor er det dejligt... er du begyndt at mærke liv?

jaah, mærkede det førstegang i tirsdags og så mærkede jeg det ca 6 gange i dag

Men har kun mærket det udenpå maven  

Hvor langt er du henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

FruHolm <3

Hej

min søn er fra 26 dec 2010 så han er jo næsten lige blevet  1 år, jeg er 21 og bor i Holstebro

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

anonym93 skriver:

Hihi nej, men nu også en smule nervøs :-)

Min side af familien vil nok få et kæmpe chok. De forventer at jeg har fået en LANG videregående uddannelse inden jeg overhovedet tænker på børn, hvorimod min kærestes familie bare ville ønske vi ville lave en lille :-P

Hvad med jer? Føler I jer klar nu hvor der snart kommer en lille én til verden? <3

uuuh, det bliver spændende at fortælle det til den tid

Da jeg havde testet mig selv 7 gange eller noget i den stil (forstod ikke jeg var gravid, var ikke planlagt)
Jeg var hjemme hos svigermor og svigerfar... de syntes det var mærkeligt jeg rendte på toilet hele tiden og skulle tisse... så sagde min svigerfar.. "ja der er sikkert en kage i æ ovn" og vi kiggede bare rundt og sagde nej det er der ikke med et smil på læben... og min svigermor siger til os da vi skulle til at hjem, "jaaa i ringer jo bare hvis i vil fortælle os noget, mens smilte) den måde fik vi sagt det til min kærestes forældre... lidt sjov historie...

Ja vi er klar, vi kan slet ikke vente nu..
syntes det er gået lidt stærkt, selvom vi os syntes det går utroligt langsomt lige fortiden...
nok fordi vi har købt det meste... mangler kun lige noget til personlig pleje.. ellers har vi alt!

Anmeld

15. januar 2012

anonym93

CKJ skriver:

uuuh, det bliver spændende at fortælle det til den tid

Da jeg havde testet mig selv 7 gange eller noget i den stil (forstod ikke jeg var gravid, var ikke planlagt)
Jeg var hjemme hos svigermor og svigerfar... de syntes det var mærkeligt jeg rendte på toilet hele tiden og skulle tisse... så sagde min svigerfar.. "ja der er sikkert en kage i æ ovn" og vi kiggede bare rundt og sagde nej det er der ikke med et smil på læben... og min svigermor siger til os da vi skulle til at hjem, "jaaa i ringer jo bare hvis i vil fortælle os noget, mens smilte) den måde fik vi sagt det til min kærestes forældre... lidt sjov historie...

Ja vi er klar, vi kan slet ikke vente nu..
syntes det er gået lidt stærkt, selvom vi os syntes det går utroligt langsomt lige fortiden...
nok fordi vi har købt det meste... mangler kun lige noget til personlig pleje.. ellers har vi alt!

Haha

ih det bliver da dejligt  jeg kan ikke engang vente, og jeg er ikke engang gravid endnu!!

Anmeld

15. januar 2012

FrkLarsen

CKJ skriver:

sikke en dejlig fødselsdagsgave
syntes du ikke det var svært at holde det hemmeligt, eller fortalte du det med det samme?

Jeg fortalte det med det samme, så ingen hemmeligheder her 

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

CKJ skriver:

Hej piger.

Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er?
syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.

Håber på at få svar!

KNUS

Jeg bliver UNG mor :-) 

Kunne være rigtig dejligt og skrive med andre unge mødre og følge med i dit/deres liv med den lille ny

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

anonym93 skriver:

Haha

ih det bliver da dejligt  jeg kan ikke engang vente, og jeg er ikke engang gravid endnu!!

haha, det viser jo bare at du er 100% klar til at blive mor

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

EKBJ skriver:

Jeg bliver UNG mor :-) 

Kunne være rigtig dejligt og skrive med andre unge mødre og følge med i dit/deres liv med den lille ny

Heeej

ja nemlig det var det jeg tænkte...

hvor langt er du henne og hvor kommer du fra?

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej

min søn er fra 26 dec 2010 så han er jo næsten lige blevet  1 år, jeg er 21 og bor i Holstebro

Hej

Hvordan var det at blive ung mor for dig?

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

CKJ skriver:

Heeej

ja nemlig det var det jeg tænkte...

hvor langt er du henne og hvor kommer du fra?

Jeg er 23+5 idag og kommer fra Sønderjylland :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.