anonym93 skriver:
Hihi nej, men nu også en smule nervøs :-)
Min side af familien vil nok få et kæmpe chok. De forventer at jeg har fået en LANG videregående uddannelse inden jeg overhovedet tænker på børn, hvorimod min kærestes familie bare ville ønske vi ville lave en lille :-P
Hvad med jer? Føler I jer klar nu hvor der snart kommer en lille én til verden? <3
uuuh, det bliver spændende at fortælle det til den tid 
Da jeg havde testet mig selv 7 gange eller noget i den stil (forstod ikke jeg var gravid, var ikke planlagt)
Jeg var hjemme hos svigermor og svigerfar... de syntes det var mærkeligt jeg rendte på toilet hele tiden og skulle tisse... så sagde min svigerfar.. "ja der er sikkert en kage i æ ovn" og vi kiggede bare rundt og sagde nej det er der ikke med et smil på læben... og min svigermor siger til os da vi skulle til at hjem, "jaaa i ringer jo bare hvis i vil fortælle os noget, mens smilte) den måde fik vi sagt det til min kærestes forældre... lidt sjov historie...
Ja vi er klar, vi kan slet ikke vente nu..
syntes det er gået lidt stærkt, selvom vi os syntes det går utroligt langsomt lige fortiden...

nok fordi vi har købt det meste... mangler kun lige noget til personlig pleje.. ellers har vi alt! 
Anmeld