Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CKJ skriver: kan jeg godt forstå, det bliver rigtig spændende! er din søn ved at forstå at lillesøster er inden i din mave
kan jeg godt forstå, det bliver rigtig spændende!
er din søn ved at forstå at lillesøster er inden i din mave
Ork nej,. Han er ikke mere end lige blevet 6 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CKJ skriver: ja det gør du
ja det gør du
Jeg gik faktisk i en "ung mor" gruppe...
De tager piger/kvinder ind der er under 25...
Malle skriver: Jeg gik faktisk i en "ung mor" gruppe... De tager piger/kvinder ind der er under 25...
onlyme skriver: Ork nej,. Han er ikke mere end lige blevet 6 mdr
CKJ skriver: Var det ikke rart for dig? (et ville jeg os rigtig gerne... Hvor gjorde du det henne?
Var det ikke rart for dig? (et ville jeg os rigtig gerne... Hvor gjorde du det henne?
Det gjorde jeg på Bornholm...
CKJ skriver: Hej piger. Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er? syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv. Håber på at få svar! KNUS
Hej piger.
Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er? syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.
Håber på at få svar!
KNUS
Hejsa ...
Jeg var selv 19 da jeg blev gravid og fyldte lige 20 8 dage før min datter kom til verden ... Og jeg er så selv nu 22 og min datter er 2 år og 4 måneder gammel ... Jeg er alene med hende og har været det siden hun var 5 måneder gammel ...
Hejsa..
Jeg var 19, da jeg var gravid og født 22 dage, før jeg blev 20..
Idag er min søn 5 år og jeg selv 25
Hej
Jeg er 17 , bliver 18 til februar , og har Isabella som bliver 3 mdr på tirsdag
ung momse her
jeg er 20 og har en søn på næsten 6 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128