Nogle unge forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

FrkLarsen

CKJ skriver:

Hej piger.

Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er?
syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.

Håber på at få svar!

KNUS

Hej med dig 

Jeg er selv ung mor.

Jeg er 21år og har Emilie fra August 2010, hun bliver 1½år d. 4 Februar. 

Jeg fandt ud af jeg var gravid på min 19års fødselsdag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

smukkeJosefine

anonym93 skriver:

Det her kunne da gå hen og blive en rigtig hyggelig tråd :-) <3

Jeg er godt nok ikke ung mor endnu, men regner da med at det er noget jeg bliver, da jeg smider p-pillerne til marts, og kæresten og jeg går i gang med projekt-baby

(Bliver 19 til marts)

jaa det er super hyggeligt... Glæder du dig ikke helt vildt... Føler i jer klar, os nu når i er så unge...
Fordi det var ikke meningen at jeg skulle blive gravid... fordi vi begge er under uddannelse.... men vi har valgt at beholde barnet og nu er vi nød til at være klar... og vi glæder os helt vildt nu, hvor vi står i det...

Anmeld

15. januar 2012

LilleLene

CKJ skriver:

Hej piger.

Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er?
syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.

Håber på at få svar!

KNUS

Jeg er 19 og er det også når jeg skal føde

Men min kæreste er så 30 når jeg har født, så vi er ikke unge forældre, kun ung mor

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

FrkLarsen skriver:

Hej med dig 

Jeg er selv ung mor.

Jeg er 21år og har Emilie fra August 2010, hun bliver 1½år d. 4 Februar. 

Jeg fandt ud af jeg var gravid på min 19års fødselsdag. 

sikke en dejlig fødselsdagsgave
syntes du ikke det var svært at holde det hemmeligt, eller fortalte du det med det samme?

Anmeld

15. januar 2012

Anneiris

CKJ skriver:

jaa det er rigtigt...

Jeg har os valgt til og fra med mine venner og nu står jeg med få venner - men rigtige venner, det er dejligt...

Men syntes os det kan være svært at lade vær med at tænke over det folk går og siger.. selvom jeg siger til de folk, som fortæller mig rygterne at jeg er ligeglad og de må sige hvad de vil ... går der stadig mange tanker rundt og forstår ikke hvorfor folk har så utrolig travlt!

(bor i en lille by)

Selvfølgelig tænker man over hvad folk går og snakker om en, og hvorfor de gør det. men lad være med at brug din energi på det, for ligeså snart de finder ud af du bliver sur og ked af det, og at  du bruger din tid på det, jamen så bliver de ved. Men hvis du så er skide ligeglad, og bare giver dem fingeren, så skal de nok stoppe.  

- Desuden er folk som snakker om andre hele tiden, og sætter rygter igang, osv. Det er folk med for meget fritid og for lidt indhold i deres liv. Og sådan nogle mennesker skal man egentlig bare smile sødt af. Det jo synd for dem. Stakler.  

Anmeld

15. januar 2012

anonym93

CKJ skriver:

jaa det er super hyggeligt... Glæder du dig ikke helt vildt... Føler i jer klar, os nu når i er så unge...
Fordi det var ikke meningen at jeg skulle blive gravid... fordi vi begge er under uddannelse.... men vi har valgt at beholde barnet og nu er vi nød til at være klar... og vi glæder os helt vildt nu, hvor vi står i det...

Vi føler os simpelthen så parate som vi nu kan blive, og det er virkelig et stort ønske fra begges sider af :-) Min kæreste er 23.

Jeg er færdig med STX her til sommer, og så må den videregående uddannelse fra min side lige stå på standby til den lille bebs er gammel nok :-)

Jeg glæder mig helt vildt, og kæresten også

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

Anneiris skriver:

Selvfølgelig tænker man over hvad folk går og snakker om en, og hvorfor de gør det. men lad være med at brug din energi på det, for ligeså snart de finder ud af du bliver sur og ked af det, og at  du bruger din tid på det, jamen så bliver de ved. Men hvis du så er skide ligeglad, og bare giver dem fingeren, så skal de nok stoppe.  

- Desuden er folk som snakker om andre hele tiden, og sætter rygter igang, osv. Det er folk med for meget fritid og for lidt indhold i deres liv. Og sådan nogle mennesker skal man egentlig bare smile sødt af. Det jo synd for dem. Stakler.  

haha ja.... det er synd for dem....

jeg griner os af dem nogle gange...

bruger skam heller ikke min tid på dem, selvom man tænker på hvorfor de går og sætter rygter igang - syntes det er mærkeligt..

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

anonym93 skriver:

Vi føler os simpelthen så parate som vi nu kan blive, og det er virkelig et stort ønske fra begges sider af :-) Min kæreste er 23.

Jeg er færdig med STX her til sommer, og så må den videregående uddannelse fra min side lige stå på standby til den lille bebs er gammel nok :-)

Jeg glæder mig helt vildt, og kæresten også

Ej hvor dejligt, så kan man heller ikke være mere end klar...

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

LilleLene skriver:

Jeg er 19 og er det også når jeg skal føde

Men min kæreste er så 30 når jeg har født, så vi er ikke unge forældre, kun ung mor

Hvor er det dejligt... er du begyndt at mærke liv?

Anmeld

15. januar 2012

anonym93

CKJ skriver:

Ej hvor dejligt, så kan man heller ikke være mere end klar...

Hihi nej, men nu også en smule nervøs :-)

Min side af familien vil nok få et kæmpe chok. De forventer at jeg har fået en LANG videregående uddannelse inden jeg overhovedet tænker på børn, hvorimod min kærestes familie bare ville ønske vi ville lave en lille :-P

Hvad med jer? Føler I jer klar nu hvor der snart kommer en lille én til verden? <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.