Nogle unge forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

CKJ skriver:

Heeej

ja du høre under de unge Selfølgelig!!

Ja vi glæder os helt vildt! vi kan slet ikke vente...

Fra Brande, hvad med dig ?

Smiler, vil jeg da også selv sige, selvom jeg nu er ved at føle mig gammel

Det kan jeg godt forstå. Uhha de sidste måneder var bare det værste, for glæden var så stor, men ihh jeg frygtede også alt sku gå galt lige i sidste øjeblik. Og så havde jeg termin imellem en masse forskellige datoer jeg bare ikke ville ramme, heh.

Okiar, jeg er så inde fra midten- Viborg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

smukkeJosefine

Hvordan har alle jeres graviditet været....
Hvis det er nemmere, kan i jo skrive en privat besked...

Anmeld

15. januar 2012

Anneiris

Jeg har Jasmina fra den 16 oktober 2010, og jeg er selv 21.

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

Anneiris skriver:

Jeg har Jasmina fra den 16 oktober 2010, og jeg er selv 21.

Hvordan har din graviditet været som ung mor.

Jeg har nemlig selv bemærket at mange af mine venner og veninder har valgt mig og min kæreste fra pga vi skal have et barn...

har du bemærket det eller er der andre som har det ved at være ung mor...

Anmeld

15. januar 2012

Anneiris

CKJ skriver:

Hvordan har din graviditet været som ung mor.

Jeg har nemlig selv bemærket at mange af mine venner og veninder har valgt mig og min kæreste fra pga vi skal have et barn...

har du bemærket det eller er der andre som har det ved at være ung mor...

Det har været dejligt Ja, folk dømmer en og vælger en fra, men det er jo deres tab, ikke mit. Det siger bare meget om hvilke sande venner de var. 
Jeg har, efter jeg har født valgt mine veninder og venner med omhu. 

Og jeg har det fantastisk. Man vil jo altid, som ungung mor, høre hvordan folk snakker rundt omkring, men det skal du slet ikke tage dig af. Så længe du ved at det er det rigtige valg for din kæreste og dig, så er alt fint

Anmeld

15. januar 2012

smukkeJosefine

Anneiris skriver:

Det har været dejligt Ja, folk dømmer en og vælger en fra, men det er jo deres tab, ikke mit. Det siger bare meget om hvilke sande venner de var. 
Jeg har, efter jeg har født valgt mine veninder og venner med omhu. 

Og jeg har det fantastisk. Man vil jo altid, som ungung mor, høre hvordan folk snakker rundt omkring, men det skal du slet ikke tage dig af. Så længe du ved at det er det rigtige valg for din kæreste og dig, så er alt fint

jaa det er rigtigt...

Jeg har os valgt til og fra med mine venner og nu står jeg med få venner - men rigtige venner, det er dejligt...

Men syntes os det kan være svært at lade vær med at tænke over det folk går og siger.. selvom jeg siger til de folk, som fortæller mig rygterne at jeg er ligeglad og de må sige hvad de vil ... går der stadig mange tanker rundt og forstår ikke hvorfor folk har så utrolig travlt!

(bor i en lille by)

Anmeld

15. januar 2012

Levi&LilysMor

Ja jeg er 22 og fik min søn d. 6 oktober 2011, men bliver 23 d, 17 februar , men derfor er jeg stadig ung

Anmeld

15. januar 2012

anonym93

Det her kunne da gå hen og blive en rigtig hyggelig tråd :-) <3

Jeg er godt nok ikke ung mor endnu, men regner da med at det er noget jeg bliver, da jeg smider p-pillerne til marts, og kæresten og jeg går i gang med projekt-baby

(Bliver 19 til marts)

Anmeld

15. januar 2012

4xGreve

Hmm ved ikke hvornår man er ung, men tror jeg høre herunder...

Jeg blev gravid med min datter da jeg var 18 fødte 12 dage efter jeg var fyldt 19 og er nu gravid med vores nr. 2 en lille dreng er sat til at skulle føde d. 17 feb. Og er idag 22 år... 

Anmeld

15. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg er 17 og har en dreng på 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.