Se hvad vi har fået idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Chalala85

Tina&Martin skriver:

Havde i ikke en emmaljunga barnevogn først ???

Nope.. ikke os... du må forveksle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

2babygirls

Chalala85 skriver:

Nope.. ikke os... du må forveksle

Det var også Lea jeg citerede

Anmeld

15. januar 2012

AudiGirl

Chalala85 skriver:

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

Den ser fin ud. Tillykke med den.

Vi har lige hentet en emmaljunga bigstar supreme i hvid læder med kulfiberstel.

Jeg fik den vogn jeg ville have, manden valgte den i hvid læder for så passer den til koen i bilen.

Anmeld

16. januar 2012

Polarpigen

Chalala85 skriver:

A hva? Hvilken babysam handlede i i? Taastrups er virkelig god og der er max. 4 ugers levering.

Det var til den der babymesse der var i midten af oktober - og jeg tror nok det var Valby der var derude. Men det burde bare være sammen leveringstid i alle butikkerne.  Der står jo også på Odders hjemmeside at der er 8-10 ugers ventetid, så. Men den ventetid er jo overskredet. Ih altså! Men jeg må prøve at hoppe derud i Tåstrup siden i snakker så godt om den butik. Er den stor? 

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

Nej den er altså bare så fin Sådan en skal jeg også have når tid er

Kan næsten ikke leve uden den

Anmeld

16. januar 2012

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Nej den er altså bare så fin Sådan en skal jeg også have når tid er

Kan næsten ikke leve uden den

hihi det kan jeg sørme godt forstå. Jeg er også bare sååå glad for vores.

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

hihi det kan jeg sørme godt forstå. Jeg er også bare sååå glad for vores.

Jeg syntes bare den er så fin, og man kan få den i mange fine farver

Anmeld

16. januar 2012

Chalala85

Polarpigen skriver:

Det var til den der babymesse der var i midten af oktober - og jeg tror nok det var Valby der var derude. Men det burde bare være sammen leveringstid i alle butikkerne.  Der står jo også på Odders hjemmeside at der er 8-10 ugers ventetid, så. Men den ventetid er jo overskredet. Ih altså! Men jeg må prøve at hoppe derud i Tåstrup siden i snakker så godt om den butik. Er den stor? 

Ah okay. Ja synes bestemt du skal tage ud og snakke med dem. Ja den er faktisk pænt stor, de har det hele og super god service

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.