Se hvad vi har fået idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Chalala85

Polarpigen skriver:

Lækker vogn! 

Vi har også bestillt odder zip med sort/gråt stel! Håber snart at den kommer i butikken. Han sagde der gik 6-8 uger og nu er der gået 12 uger! 

A hva? Hvilken babysam handlede i i? Taastrups er virkelig god og der er max. 4 ugers levering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Chalala85

Maja_4000 skriver:

I bliver SÅ glade for den !! Vi fik en af mine dejlige forældre Hehe

Det tror jeg bestemt også. Er allerede såååå glad for den

Anmeld

15. januar 2012

Chalala85

Mira0911 skriver:

Hvor er den fin... 

Tak smukse

Anmeld

15. januar 2012

chael

Den er super flot, vi her den magen til, bare ikke med det grå stykke bag på kalechen, men eller i zip, på x-dream stel og med sølv kant

Den er SÅ lækker og jeg er bare super glad for den Hr brug den i lidt over 3 mdr, og den kører som en drøm og skulle lige prøve en emmaljunga efter min odder, og nøøøj hvor blev jeg bare endnu mere glad for min odder

Super valg, du vil ikke blive skuffet

*Camilla

Anmeld

15. januar 2012

Chalala85

chael skriver:

Den er super flot, vi her den magen til, bare ikke med det grå stykke bag på kalechen, men eller i zip, på x-dream stel og med sølv kant

Den er SÅ lækker og jeg er bare super glad for den Hr brug den i lidt over 3 mdr, og den kører som en drøm og skulle lige prøve en emmaljunga efter min odder, og nøøøj hvor blev jeg bare endnu mere glad for min odder

Super valg, du vil ikke blive skuffet

*Camilla

SupEr dejligt at høre. Jeg er også rigtig glad for vores valg :-) 

Anmeld

15. januar 2012

misslea

Chalala85 skriver:

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

TILLYKKE med den..... den blir I SÅÅÅÅÅ glade for!!!

Vi har nøjagtig den samme - bare uden det stykke med cirklerne...!! Den er virkelig virkelig lækker!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

15. januar 2012

Chalala85

misslea skriver:

Vi har nøjagtig den samme - bare uden det stykke med cirklerne...!! Den er virkelig virkelig lækker!!!

Mange hilsner fra Lea

Tusind tak Jeg tror virkelig også vi bliver glade for den. Synes simpelthen den er så lækker

Anmeld

15. januar 2012

B&J

sikke en dejlig gave i har fået og den er godt nok flot

Anmeld

15. januar 2012

2babygirls

misslea skriver:

Mange hilsner fra Lea

Havde i ikke en emmaljunga barnevogn først ???

Anmeld

15. januar 2012

Chalala85

B&J skriver:

sikke en dejlig gave i har fået og den er godt nok flot

Tak  Ja den er bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.