Se hvad vi har fået idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.496 visninger
47 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Chalala85

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Nessie

Sikke en flot vogn, skønne svigere du har

Anmeld

14. januar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

Hvor er den fin smukke..

Vi skal hente vores den 1/2..

Hvad måtte i slippe for den?

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

Nessie skriver:

Sikke en flot vogn, skønne svigere du har

Jeg er helt vild med den. Den er bare så flot. Ja er meget heldig på det område, har de dejligste svigere i verden

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

Emily-2012 skriver:

Hvor er den fin smukke..

Vi skal hente vores den 1/2..

Hvad måtte i slippe for den?

Vi fik lidt rabat

9200 for vogn, lift, letvægtsstel, myggenet, regnslag, madrasser til lift samt barnevognen, vedligeholdelses kit, sengetøj og et erstra hjul

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

hvor er den fin..

Jeg skal os have en zip kasse på mit stel når jeg kommer længere hen, så der er lidt nyt til den nye bebs.. vil så have den med tyrkis kantbånd..

men tillykke med den nye vogn..

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

hvor er den fin..

Jeg skal os have en zip kasse på mit stel når jeg kommer længere hen, så der er lidt nyt til den nye bebs.. vil så have den med tyrkis kantbånd..

men tillykke med den nye vogn..

Tusind tak, den er også super fin. Kiggede først på den men så blev vi enige om at hvis nu vi skal have en bebs mere og det bliver en pige, så er det meget rart med neutrale farver

Anmeld

14. januar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Vi fik lidt rabat

9200 for vogn, lift, letvægtsstel, myggenet, regnslag, madrasser til lift samt barnevognen, vedligeholdelses kit, sengetøj og et erstra hjul

Hold da fast.. Det var ellers billigt søde..

Vi har betalt 8500 kr for vores.. Og der er kun lift med til og så med letvægtsstel.. :/

Og så får vi pusletasken gratis, fordi der var et lille bitte hul i noget stof indeni vognen..

Det var en vogn som stod i butikken..

Anmeld

14. januar 2012

Pige2009

Har også kun hørt godt om den

Anmeld

14. januar 2012

Clisolka

Lækker vogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.