Se hvad vi har fået idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

An&Jo

Chalala85 skriver:

Tusind tak, den er også super fin. Kiggede først på den men så blev vi enige om at hvis nu vi skal have en bebs mere og det bliver en pige, så er det meget rart med neutrale farver

Synes nu os at turkis kan bruges til en pige..

jeg vælger den uanset køn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Jakob'sMor

Chalala85 skriver:

Vi var i Babysam idag med svigerne for at se på barnevogn. Valget blev en Odder Zip i sort med letvægtstel og de der cirkler ved udluftningen

Vi skal hente den tirsdag. Glæder mig så meget. Men hold op hvor er det dyrt, er meget meget glad for mine dejlige svigere gav os den i gave.

Sådan en har vi også, lækker vogn

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

Synes nu os at turkis kan bruges til en pige..

jeg vælger den uanset køn..

Så synes jeg helt klart også du skal vælge den :-)

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

Emily-2012 skriver:

Hold da fast.. Det var ellers billigt søde..

Vi har betalt 8500 kr for vores.. Og der er kun lift med til og så med letvægtsstel.. :/

Og så får vi pusletasken gratis, fordi der var et lille bitte hul i noget stof indeni vognen..

Det var en vogn som stod i butikken..

Det er da også en fin pris :-) jeg har forelsket mig i en taske fra bystroom ;-) Den her stod også i butikken vi var bare heldige tror jeg. 

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

Jakob'sMor skriver:

Sådan en har vi også, lækker vogn

Den er nemlig super lækker 

Anmeld

14. januar 2012

CKH

Iih hvor skønt søde..! Vi fik også bestilt vores Glæder mig sååå meget til vi skal have den hjem. Vi venter dog til aller sidst, for det er ikke fordi vi har så forbandet meget plads, så det er fint de opbevarer den for os

Hvilken madras endte i så med at købe? Vi købte den der Dunlopilo vi snakkede om

Anmeld

14. januar 2012

twinny

hvor er den bare fin...

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

CKH skriver:

Iih hvor skønt søde..! Vi fik også bestilt vores Glæder mig sååå meget til vi skal have den hjem. Vi venter dog til aller sidst, for det er ikke fordi vi har så forbandet meget plads, så det er fint de opbevarer den for os

Hvilken madras endte i så med at købe? Vi købte den der Dunlopilo vi snakkede om

Hvor dejligt:-) vi fik også de madrasser hihi svigerne tager den hjem. Svigermor siger det bringer uheld at have Den hjem inden vi har født he he super sødt

Anmeld

14. januar 2012

Chalala85

twinny skriver:

hvor er den bare fin...

Tak smukke

Anmeld

14. januar 2012

CKH

Chalala85 skriver:

Hvor dejligt:-) vi fik også de madrasser hihi svigerne tager den hjem. Svigermor siger det bringer uheld at have Den hjem inden vi har født he he super sødt

Ja lige præcis. Også derfor vi valgte at lade den opbevare i Babysam. Og så kunne det godt tænkes den lige ryger hjem til min mor lige op til. Så man kan komme til den når man gerne vil hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.