Helt og aldeles umuligt hår! Hvad dælen stiller man da lige op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2009

Anja

Tilslutter mig lige dem, der synes det er totalt kært hår !!

Og ja, spray balsam er super godt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Mary

Hvis ikke vi havde balsamspray så ville der gå djævleskab i mine piger - de har meget hår, og det er over det hele! De bliver sure hvis de kan se jeg kommer med kammen uden balsam
Lige meget hvor pænt det er redt igennem og sat så ligner det hø efter noget tid..... Overvejede at klippe Julianes hår da hun var lille, men kunne simpelthen ikke nænne det, har derfor overhovedet ikke tænkt tanken med Annika Juliane havde knuder og filtrede totter som vi klippede af fordi det var for genstridigt, (lyder som en reklame.... ) "Men balsamen klarede bare det HELE!" Haha, ej spøg.

Jeg vil også sige en tur til frisør, hør om ikke hun har nogle konkrete gode råd til hendes hår og få det klippet praktisk til at starte med. Elsker når vores har været afsted, så er de lige lidt mere lækre end ellers I øvrigt synes de det er oplevelse at være ved frisør - bare godt med rosiner, kiks og vand i tasken, så skal det nok gå!

Kh Maria, som virkelig godt kan sætte sig ind i din situation!

Anmeld

9. marts 2009

linemus

Hvor er hun dog bedårende kær med det hår. Kan ikke forstå, du synes, det ligner klovnehår. Babyhår er noget af det dejligste

Men når du nu er ked af det, så synes jeg også, du skal tage hende med til frisøren. Første gang vi havde Sebastian med, sad han musestille og kiggede - drengen med krudt i røven. Så det skal nok gå fint. Han blev forøvrigt klippet henne i gågaden, hvor der ikke er tidsbestilling. De er vant til at klippe børn, men det er de nok også andre steder.

Line - der lige har klippet pigernes pandehår, da det gik ned over øjnene. Nanna var først, og det blev vist lige en tand for kort. Økonomiklipning, kaldte min frisørveninde det Faren synes, det er bedst, de kommer til en rigtig frisør næste gang...

Anmeld

9. marts 2009

Marco2

Slogs. Det er da totalt sødt hår!!

Ville ønske Emily havde hår..

Så du må til frisøren med hende eller gang i balsamen....

For barbere hende... det GØR du bare IKKE!!

AG - misundelig

Anmeld

9. marts 2009

Susan1978

for det første vil jeg sige at Tif absolut ikke ligner en klovn! hun er smuk!

og uden at have læst hvad de andre har skrevet så kan jeg fortælle at Ea´s hår var lige sådan.

Du skal ikke klippe det, det bliver det bare værre af.. så du kan kun vente på det bliver lidt længere og lidt tungere så vil det glatte sig ud af sig selv.

Vi bruger rigtig meget balsam spray til Eas hår, da det ellers ikke er til at redde ud. Det er sådan en gul børne en. Den kan købes i supermarkederne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2009

Lene76

Mebach skriver:

Seriøst, gjorde det ved Mille, da hun var ca 1 år.
Hun har idag det smukkeste garn!

hehe sjovt sådan så min mille osse ud da hun var 1 år og nu har hun krøller i alt hendes hår.....

Så bare rolig nu lillemor

Anmeld

9. marts 2009

Loggidut

Hmmmmm...nu spørger jeg sådan helt og aldeles seriøst...er det meningen at jeg skal drage en konklution ud fra den her tråd...låååål...

jeg kan jo se i har lige så spredte meninger om det som jeg også selv har!

Kalaha har dog ikke svaret endnu, så mon ikke lige jeg skal give den her tråd lidt ekstra tid?

Jeg glemte jo helt og aldeles at fortælle at hun lige så lige var blevet studset en time før de billeder bliv knepset...så jeg synes nok jeg virkelig er oppe mod noget her som jeg finder uoverskueligt...harhhhh...

Og her til aften da jeg kom fra job havde jeg lige snakken med manden, han mener så også det er helt umuligt, og vi drøftede trimmeren frem og tilbage...og den bliver det nu nok ikke, for det er årstiden ikke til mener han, havde jeg sagt det da hun skulle til at begynde med hue, så havde han sagt ja, men nu skal huen snart af, så bliver det et nej!
Så ind til videre er vi endt på en løs aftale om at forsøge os med frisøren...men lad os nu se hvad kalaha mener om sagen.

Tusind tak piger for jeres svar.

PS/ jeg har haft Balsam på hylden herhjemme i over et år, helt fra da jeg snakkede med tynen om havregrød i håret første gang...jeg bruger det ikke så tit, for jeg synes virkelig det lugter skarpt, og parfumeret, og så vidt jeg husker, er det endda Sanex!
og Balsam kan bare intet stille op mod hendes krøl, tvært i mod, så suset håret lige op i de fineste papilotter!

Anmeld

9. marts 2009

Tynen

Hmmmmm...nu spørger jeg sådan helt og aldeles seriøst...er det meningen at jeg skal drage en konklution ud fra den her tråd...låååål...

Kalaha har dog ikke svaret endnu, så mon ikke lige jeg skal give den her tråd lidt ekstra tid?

Jeg glemte jo helt og aldeles at fortælle at hun lige så lige var blevet studset en time før de billeder bliv knepset...så jeg synes nok jeg virkelig er oppe mod noget her som jeg finder uoverskueligt...harhhhh...

Og her til aften da jeg kom fra job havde jeg lige snakken med manden, han mener så også det er helt umuligt, og vi drøftede trimmeren frem og tilbage...og den bliver det nu nok ikke, for det er årstiden ikke til mener han, havde jeg sagt det da hun skulle til at begynde med hue, så havde han sagt ja, men nu skal huen snart af, så bliver det et nej!
Så ind til videre er vi endt på en løs aftale om at forsøge os med frisøren...men lad os nu se hvad kalaha mener om sagen.

PS/ jeg har haft Balsam på hylden herhjemme i over et år, helt fra da jeg snakkede med tynen om havregrød i håret første gang...jeg bruger det ikke så tit, for jeg synes virkelig det lugter skarpt, og parfumeret, og så vidt jeg husker, er det endda Sanex!
og Balsam kan bare intet stille op mod hendes krøl, tvært i mod, så suset håret lige op i de fineste papilotter!

Ja, den fra Sanex er da også den værste du kunne finde
Den STINKER jo seriøst!
Du kan da prøve den serum jeg bruger til Stella .. hvis I da overhovedet har en Body Shop i Sunderen?!

Den dufter sååå godt og er vildt drøj i brug og så er den bare super til at forme/samle håret bare en lille smule med
.. Og bedst af alt: Uden parabener og alt det skidt!

Anmeld

9. marts 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

Haha, den med årstiden må I længere ud på landet med!
Hvad med de piger som fra naturens side ikke har meget hår endnu?
Eller hvad med drengene som blive rklippet kort?

Jeg tror da mine har hue på til maj, eller sådan noget, alt efter vejret, altså bare sådan en tynd bomuldshue.

Anmeld

10. marts 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

Jammen, hvor meget afstand havde du på....orrrrk, jeg vil vræle hvis det projekt blev sat i gang...shit, jeg er så glad for hun har hår på hovedet, men det vokser og lever sit eget liv.

Nu er huset jo fyldt med drengebørn her som elsker hende over alt på jorden, og de ville holde mig langt væk fra hende hvis de fik nys om det...

aj det bliver bare mere og mere...hmmm...ja umuligt!

NEJ!!!! du tager fandme ikke maskinen!! hun har da det smukkeste hår! DU SKAL ALTSÅ IKE TRO DET BLIR BEDRE BARE FORDI DU KLIPPER HENDE SOM EN DRENG!! ups caps...
jeg syntes du skal sende hende til en frisør, som kan klippe det meste uglede, men absolut ikke alle de fine krøller!! sådan lidt gradueret page

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.