Hmmmmm...nu spørger jeg sådan helt og aldeles seriøst...er det meningen at jeg skal drage en konklution ud fra den her tråd...låååål...
jeg kan jo se i har lige så spredte meninger om det som jeg også selv har!
Kalaha har dog ikke svaret endnu, så mon ikke lige jeg skal give den her tråd lidt ekstra tid?
Jeg glemte jo helt og aldeles at fortælle at hun lige så lige var blevet studset en time før de billeder bliv knepset...så jeg synes nok jeg virkelig er oppe mod noget her som jeg finder uoverskueligt...harhhhh...
Og her til aften da jeg kom fra job havde jeg lige snakken med manden, han mener så også det er helt umuligt, og vi drøftede trimmeren frem og tilbage...og den bliver det nu nok ikke, for det er årstiden ikke til mener han, havde jeg sagt det da hun skulle til at begynde med hue, så havde han sagt ja, men nu skal huen snart af, så bliver det et nej!
Så ind til videre er vi endt på en løs aftale om at forsøge os med frisøren...men lad os nu se hvad kalaha mener om sagen.
Tusind tak piger for jeres svar.
PS/ jeg har haft Balsam på hylden herhjemme i over et år, helt fra da jeg snakkede med tynen om havregrød i håret første gang...jeg bruger det ikke så tit, for jeg synes virkelig det lugter skarpt, og parfumeret, og så vidt jeg husker, er det endda Sanex!
og Balsam kan bare intet stille op mod hendes krøl, tvært i mod, så suset håret lige op i de fineste papilotter!
Anmeld