Helt og aldeles umuligt hår! Hvad dælen stiller man da lige op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

Loggidut

Det er sgu lige gået op for mig at Tiffanies hår bliver mere og mere umuligt...Det foreste at håret har hun åbenbart arvet efter mig, hvor i mod hun har arvet Michaels garn i nakken, det ser så tåbeligt ud, og jeg aner altså ikke hvad jeg skal stille op med det mere.
Det er forsøgt klippet, men det krøller det altså bare endnu mere af!

I kan lige tjekke billederne her af hende, og se hvad jeg mener, det er sgu faktisk ved at være en lidt øvsag herhjemme...hvad gør man lige med så tåbeligt sammenvokset garn?

Kalaha...hjælp!

Det ligner sgu en klovneparyk nogen har trukket ned over hovedet på hende!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Rasmine

MASKINEN!

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

Mebach skriver:

MASKINEN!

Bacon!...hun er en pige...altså...det kan jeg sgu ikke

Anmeld

8. marts 2009

Kaufie

Der er da yndigt som det er!! Men jeg kan lige forestille mig en fuglerede hun kan få i nakken efter en god lur.....

Ved sørme ikke - er glad for jeg fik en drang på det punkt - han er fin med rigtig kort hår!

Anmeld

8. marts 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

Bacon!...hun er en pige...altså...det kan jeg sgu ikke

Seriøst, gjorde det ved Mille, da hun var ca 1 år.
Hun har idag det smukkeste garn!

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

Jammen, hvor meget afstand havde du på....orrrrk, jeg vil vræle hvis det projekt blev sat i gang...shit, jeg er så glad for hun har hår på hovedet, men det vokser og lever sit eget liv.

Nu er huset jo fyldt med drengebørn her som elsker hende over alt på jorden, og de ville holde mig langt væk fra hende hvis de fik nys om det...

aj det bliver bare mere og mere...hmmm...ja umuligt!

Anmeld

8. marts 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

Jammen, hvor meget afstand havde du på....orrrrk, jeg vil vræle hvis det projekt blev sat i gang...shit, jeg er så glad for hun har hår på hovedet, men det vokser og lever sit eget liv.

Nu er huset jo fyldt med drengebørn her som elsker hende over alt på jorden, og de ville holde mig langt væk fra hende hvis de fik nys om det...

aj det bliver bare mere og mere...hmmm...ja umuligt!

Det kan jeg ikke huske, men det var kort, men da det voksede ud, voksede det ud sammen.
Hiv hende da til frisør, så kommer det da til at se pænt ud, mange frisører viser film for ungerne.

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Det kan jeg ikke huske, men det var kort, men da det voksede ud, voksede det ud sammen.
Hiv hende da til frisør, så kommer det da til at se pænt ud, mange frisører viser film for ungerne.

ja den tanke havde jeg også...lad en frisør redde hvad der reddes kan, men jeg kan lige se en frisør med en saks, og så ormen, som ryster på hovedet bare man nærmer sig hendes hår...

men måske skal det bare prøves, for hun kan sgu ikke blive ved med at rende sådan rundt!

Jeg har altid ønsket mig en tøs med meget hår, men altså, det må gerne gro ned af, i stedet for de der krokpropkrøller...
Jo krøller er nu helt ok, men så skal de sidde over hele hovedet, lige som Stellas f.eks.

hmm, men mon ikke det bliver en tur til frisøren det ender med, for jeg nænner vist ikke det med trimmeren!

Anmeld

8. marts 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

ja den tanke havde jeg også...lad en frisør redde hvad der reddes kan, men jeg kan lige se en frisør med en saks, og så ormen, som ryster på hovedet bare man nærmer sig hendes hår...

men måske skal det bare prøves, for hun kan sgu ikke blive ved med at rende sådan rundt!

Jeg har altid ønsket mig en tøs med meget hår, men altså, det må gerne gro ned af, i stedet for de der krokpropkrøller...
Jo krøller er nu helt ok, men så skal de sidde over hele hovedet, lige som Stellas f.eks.

hmm, men mon ikke det bliver en tur til frisøren det ender med, for jeg nænner vist ikke det med trimmeren!

Hvad mener du med reddes?
-Det skal vel bare formes?

Og det gror da ud igen.

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Hvad mener du med reddes?
-Det skal vel bare formes?

Og det gror da ud igen.

Lige nu ligner det mest en katastrofe....så mon ikke det skal reddes...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.