Helt og aldeles umuligt hår! Hvad dælen stiller man da lige op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Bacon!...hun er en pige...altså...det kan jeg sgu ikke

Det har jeg altså gjort ved Laura... Og tro mig det er effektivt... 3 mm og så bare hen over hele hovedet... det bliver noget godt stift noget af det i hvert fald..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

ivfmarie

det er da helt og aldeles yndigt!
Hun skal bare have lidt kortere pande hår, så der lissom er en tydelig markering fra kort glat hår til langt (længere) med krøl.

Anmeld

8. marts 2009

Tynen

Stella har jo også det onde hår, men FANDME nej om jeg vil klippe hende

Jeg har været i Body Shop og købe noget serum til at putte i tørt hår og det er SÅ nemt at redde ud og "forme" lidt.

Jeg ved ikke helt hvad det er du eftersøger - Måske har jeg bare ikke læst det ordentlig
Er det et råd til en frisure/klipning du mangler eller hvad?

Så flexer vi lige det onde lidt - Og det er faktisk taget en time efter det var REDT og SAT!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

OMG......se Stella har jo krøl über alles...det er sgu ok, og det kunne jeg forholde mig til, men jeg kan ikke forholde mig til at det kun er halvdelen der vil være glat, og den anden halvdel som er i fuld krøl...måden overgangen er på, ser jo helt forfærdeligt ud...

måske kunne sådan en IVF-mulighed være løsningen...men shit hvor skal der snart gøre noget!

Anmeld

8. marts 2009

BellaT

Nej nej nej. I mødre med små smukke krølhårede tøser! De er da SÅ søde. Tror bare at tumlingehår + lidt krøller er skrupumuligt.
Om ikke så længe så skal tøsebørnene nok selv sørge for at krøllerne sidder perfekt.
Hov, intet råd. Bare lige en påmindelse om at de er så søde med krøllet strittende hår.

Anmeld

8. marts 2009

Tynen

Jeg har et aflagt fladjern

Anmeld

8. marts 2009

mor til en del

Altså piger, jeg havde jo en dreng med sådan noget hår. Og det eneste der hjælper er at klippe det hersens babyhår af....... Tommy plagede længe meget længe og ofte om at nu skulle jeg altså se at få klippet "pigen" ellers tog han trimmeren nu har jeg så klippet ham et par gange, og håret er holdt op med at filtre og ugle...han har dog stadig en smugle krøller tilbage........så der er nok ikke andet at gøre end at få gang i saksen.....

Anmeld

8. marts 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Jeg har et aflagt fladjern

og det er med garanti så opbrugt som det kan være!

lol...ellers tak...

forresten har jeg både fladjern og krøllejern i skabet...det er sgu da en modsætning der vil noget!

Anmeld

9. marts 2009

Grynt

Seriøst, håret bliver sgu da ikke anderledes end det er nu bare fordi man bruger maskinen!?

Sloggi, syntes hun har fantastisk sødt tøse hår! Ville da ønske Freja havde lidt mere på hovedet end hun har og at der ikke var halvt så mange vivler, som dem hun har Jeg ville sætte hendes hår i små rottehaler. Måske også købe sådan en spray ala balsam så det kan redes ud (spørg tunen)

Tina

Anmeld

9. marts 2009

Juniors mor

Nej nej du må da ikke bruge maskinen Sloggi - hun har da SØDESTE pige-baby-hår!!!
Kan da godt se det krøller bagi og er glat foran, men skidt da med det Kan du ikke sætte nogle spænder eller elastikker i? Eller måske købe det spray-balsam som flere andre foreslår?
Du må altså ikke bruge maskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.