Down Syndrom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.310 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa, 

Jeg håber jeg får kommet dette indlæg det rigtige sted.. 

Vi har for et par dage siden, fået konstateret at vores lille dreng i min mave har 2 hjertefejl som han skal opereres for når han kommer til verden.. Ydermere har han også down syndrom.. 
Dette fik vi først at vide da jeg var ret sent henne i min graviditet (20+0), hvilket gør at en abort i min verden fuldstændig er udelukket..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra andre der har valgt at beholde deres barn med down, og som måske har lyst til at dele oplevelser og erfaringer med os, da vi jo skal igennem en livsomstilling og ændre på vores liv og hverdag.. 

herfra..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hejsa, 

Vi har for et par dage siden, fået konstateret at vores lille dreng i min mave har 2 hjertefejl som han skal opereres for når han kommer til verden.. Ydermere har han også down syndrom.. 
Dette fik vi først at vide da jeg var ret sent henne i min graviditet (20+0), hvilket gør at en abort i min verden fuldstændig er udelukket..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra andre der har valgt at beholde deres barn med down, og som måske har lyst til at dele oplevelser og erfaringer med os, da vi jo skal igennem en livsomstilling og ændre på vores liv og hverdag.. 

herfra..  

jeg har desværre ingen erfaring men vil bare lige sende en krammer din vej  

Anmeld

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hejsa, 

herfra..  

Har ingen erfaringer med at være mor til en DS'er men har arbejdet med dem og er igang med en udd hvor jeg har dem som min målgruppe for "de" er nogle fantastiske mennesker masser af knus og tanker herfra

Anmeld

12. januar 2012

Kay

ingen erfaring som mor... men vlle lige sende en   er pædagog og har arbejdet med børn med downs og de børn jeg kender har et dejligt liv på deres egen måde

Anmeld

12. januar 2012

M (:

Ingen erfaring med en DS'er, men har en handicappet søster..

Hun har kæmpet hårdt de første år af sit liv, men har nu fundet sin plads i samfundet.. Hun er 24, og har et godt liv med mange oplevelser og mange glæder.. (: 

Du er velkommen til at skrive PB, hvis du føler, du kan bruge min erfaring til noget.

Held og lykke med det..

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg har desværre ingen erfaring men vil bare lige sende en krammer din vej  

Tusind tak Giraffen

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Har ingen erfaringer med at være mor til en DS'er men har arbejdet med dem og er igang med en udd hvor jeg har dem som min målgruppe for "de" er nogle fantastiske mennesker masser af knus og tanker herfra

Ja er sikker på han vil sprede en masse glæde og smil i vores liv, for DS´erne er virkelig glade og positive individer.. 

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ingen erfaring som mor... men vlle lige sende en   er pædagog og har arbejdet med børn med downs og de børn jeg kender har et dejligt liv på deres egen måde

Hej smukke tøs... 

Er helt enig med dig.. Men vi skal vel stadig trille barnevogn sammen til sommer  

Håber også det bliver overskueligt at sætte sig ind i en anden livsmåde..

Knus..  

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ingen erfaring med en DS'er, men har en handicappet søster..

Hun har kæmpet hårdt de første år af sit liv, men har nu fundet sin plads i samfundet.. Hun er 24, og har et godt liv med mange oplevelser og mange glæder.. (: 

Du er velkommen til at skrive PB, hvis du føler, du kan bruge min erfaring til noget.

Held og lykke med det..

Ja tænker også at starten er den sværeste da det er en livsomstilling især for os.. Men håber også at livet er nemt ved ham, så han som din søster kommer til at trives i samfundet..

Anmeld

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja er sikker på han vil sprede en masse glæde og smil i vores liv, for DS´erne er virkelig glade og positive individer.. 

Det er nemlig hvad de er og i min objekt beriger de meget i deres omgivelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.