NNL skriver:
Tusind tak
Hehe ja det er det jeg mener - hvor jeg er "rund" er din mave totalt markeret stadigvæk, det er da ret sejt
Min tidligere spinningsinstruktør fortalte mig engang at hjernen husker hvilken fysisk form kroppen var i før graviditeten, og at det derfor er nemt at komme tilbage dertil når man har født
Så mon ikke du hurtigt kommer i topform igen?
Jeg har også både mandelolie, og den tykkeste creme fra nivea (den blå), de er rigtig gode, men om aftenen når jeg får blusen af, skal der lige kløes hele vejen rundt, det er SÅÅÅ skønt 
Haha, nå ja :-P Havde egentlig ikke tænkt så meget over, at det jo faktisk er mavemusklerne der gør, at min mave ser sådan ud. Cool ;-) Jeg tænker tit; "barbie", når jeg ser min mave. Den der klik-på mave den gravide barbie har 

Uuh, det håber jeg da rigtig meget din instruktør har ret i! Lyder spændende - og dejligt!
Haha - ja, lige præcis den blå fra nivea har jeg også! En stoor bøtte, som flittigt bliver brugt! Det er bare lækkert at få kløet godt igennem. Det er også mest om aftenen min klør allermest, så man bare sætter gang i den helt store kløtur. Uh, det er bare rigtig godt ja! 

Anmeld