Frem med mavserne!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Tusind tak Hehe ja det er det jeg mener - hvor jeg er "rund" er din mave totalt markeret stadigvæk, det er da ret sejt Min tidligere spinningsinstruktør fortalte mig engang at hjernen husker hvilken fysisk form kroppen var i før graviditeten, og at det derfor er nemt at komme tilbage dertil når man har født Så mon ikke du hurtigt kommer i topform igen?

Jeg har også både mandelolie, og den tykkeste creme fra nivea (den blå), de er rigtig gode, men om aftenen når jeg får blusen af, skal der lige kløes hele vejen rundt, det er SÅÅÅ skønt

Haha, nå ja :-P Havde egentlig ikke tænkt så meget over, at det jo faktisk er mavemusklerne der gør, at min mave ser sådan ud. Cool ;-) Jeg tænker tit; "barbie", når jeg ser min mave. Den der klik-på mave den gravide barbie har 

Uuh, det håber jeg da rigtig meget din instruktør har ret i! Lyder spændende - og dejligt!

Haha - ja, lige præcis den blå fra nivea har jeg også! En stoor bøtte, som flittigt bliver brugt! Det er bare lækkert at få kløet godt igennem. Det er også mest om aftenen min klør allermest, så man bare sætter gang i den helt store kløtur. Uh, det er bare rigtig godt ja! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

kvinde84

Så vil jeg også være med Nu er maven så småt begyndt at ses, så nu kan jeg også vise billeder Jeg er i dag 21+3 og vægten er så småt ved at komme op på de 3 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Haha, nå ja :-P Havde egentlig ikke tænkt så meget over, at det jo faktisk er mavemusklerne der gør, at min mave ser sådan ud. Cool ;-) Jeg tænker tit; "barbie", når jeg ser min mave. Den der klik-på mave den gravide barbie har 

Uuh, det håber jeg da rigtig meget din instruktør har ret i! Lyder spændende - og dejligt!

Haha - ja, lige præcis den blå fra nivea har jeg også! En stoor bøtte, som flittigt bliver brugt! Det er bare lækkert at få kløet godt igennem. Det er også mest om aftenen min klør allermest, så man bare sætter gang i den helt store kløtur. Uh, det er bare rigtig godt ja! 

Hahaha, kan slet ikke holde op med at grine af din sammenligning med Barbies klik-gravid-mave Den var ellers god Dagens morgengrin

Men nej det er skønt når man lige får kløet godt igennem, og så et fed lag creme på inden man skal i seng... Min kæreste griner af mig når jeg klør maven, han synes det er noget af det mest ucharmerende jeg kan gøre

Anmeld

16. januar 2012

NNL

kvinde84 skriver:

Så vil jeg også være med Nu er maven så småt begyndt at ses, så nu kan jeg også vise billeder Jeg er i dag 21+3 og vægten er så småt ved at komme op på de 3 kg

Årh altså, det sidder da også bare super flot på dig Og gid det var mig der kun havde taget 3 kg på...  

Og forresten, dejligt du ville være med i min billed-tråd

Anmeld

16. januar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Nååå piger, må jeg se hvordan det skrider fremad med de voksende maver??

Starter gerne. Her er min baby-bolig 23+2. Vægten siger + 8-9 kg, uha da...

Men nøj hvor jeg elsker min mave og ikke mindst den dejlige dreng indeni

Hej piger.
Så er der gået endnu en uge med lillepigen i maven

Her er jeg 24+3

Jeg nyder så meget at være gravid, dog har jeg ondt i lænden sidst på eftermiddagen. Så det er begyndt at kunne mærkes.

Vægten siger +5 kg.

Kram Carina og lillepigen

Anmeld

16. januar 2012

Camillee

hvor er det bare sket meget med maverne  - i er flotte alle sammen!

Her er Mynthes verden i uge 25+0   (billedet er fra igår) ,
vægten siget plus 2-3 kilo nu
...  vi høre enlig ikke til her mere men håber at vi får lov at blive alligevel  

Anmeld

16. januar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Hahaha, kan slet ikke holde op med at grine af din sammenligning med Barbies klik-gravid-mave Den var ellers god Dagens morgengrin

Men nej det er skønt når man lige får kløet godt igennem, og så et fed lag creme på inden man skal i seng... Min kæreste griner af mig når jeg klør maven, han synes det er noget af det mest ucharmerende jeg kan gøre

Hahah  Skønt med et barbie-morgengrin 
--og tillykke med fødsesldagen 

Hahaa - synes han ligefrem det er det mest ucharmerende?! Så skulle han da lige prøve at have sig sådan en omgang kløe på mavsen!  

Anmeld

17. januar 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Hej piger.
Så er der gået endnu en uge med lillepigen i maven

Her er jeg 24+3

Jeg nyder så meget at være gravid, dog har jeg ondt i lænden sidst på eftermiddagen. Så det er begyndt at kunne mærkes.

Vægten siger +5 kg.

Kram Carina og lillepigen

Altså hvor sidder det bare flot på dig Super dejlig og smuk mave

Anmeld

17. januar 2012

NNL

Camillee skriver:

hvor er det bare sket meget med maverne  - i er flotte alle sammen!

Her er Mynthes verden i uge 25+0   (billedet er fra igår) ,
vægten siget plus 2-3 kilo nu
...  vi høre enlig ikke til her mere men håber at vi får lov at blive alligevel  

Jubii, flere der vil være med Sikke en dejlig mavse

Og selvfølgelig må du være med her, man finder jo ikke en bedre gruppe en maj 2012

Anmeld

17. januar 2012

Camillee

NNL skriver:

Jubii, flere der vil være med Sikke en dejlig mavse

Og selvfølgelig må du være med her, man finder jo ikke en bedre gruppe en maj 2012

Tak

Nej er også sikker på at der ikke er det bedre sted (: hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.