Frem med mavserne!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hehe, det kan jo smutte, blev bare lige helt forvirret Men faktisk er der jo ikke frygteligt længe til vi ER i 3. trimester. Uge 28 er ikke så lant væk igen...!!

Ja det er jo det
Men nej det er ikke så langt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

JH12

Sikke nogle fine maver i har

Vil da lige smide et billede op af min mave  

Jeg tør dog ikke stille mig på vægten  sidste sagde den 9+ kg, og det var i uge 20.. og er nu i uge 23

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Sikke nogle fine maver i har

Vil da lige smide et billede op af min mave  

Jeg tør dog ikke stille mig på vægten  sidste sagde den 9+ kg, og det var i uge 20.. og er nu i uge 23

Du ser nu altså også rigtig fin ud, vægt eller ej Synes det sidder pænt på dig, og er glad for vi er nogenlunde lige store når vi er i svømmeren

Anmeld

13. januar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Nååå piger, må jeg se hvordan det skrider fremad med de voksende maver??

Starter gerne. Her er min baby-bolig 23+2. Vægten siger + 8-9 kg, uha da...

Men nøj hvor jeg elsker min mave og ikke mindst den dejlige dreng indeni

I får lige et billede her :-) jeg er på dette billede 23+1 eller 23+2. Vægten siger +8-9 og venter en lille dreng der ELSKER og sutte på tommelfinger

Anmeld

14. januar 2012

NNL

EKBJ skriver:

I får lige et billede her :-) jeg er på dette billede 23+1 eller 23+2. Vægten siger +8-9 og venter en lille dreng der ELSKER og sutte på tommelfinger

Nåå hvor fint Og dejlig mavse

Anmeld

14. januar 2012

Camilla1987

NNL skriver:

Ihh en dejlig stor og smuk babyhule Den kan du godt være stolt af

Tak, det er jeg skam også

Anmeld

15. januar 2012

grøn · ært

Dumme kameraoplader, som jeg bare staidg ikke kan finde :-(
Men nu har jeg taget lidt billeder med mac'en, for jeg vil oogså vise min mavse frem! 

(det er ikke strækmærker på det sidste billede - men klømærker :-P Maven kløøøøør altså bare så meget!)

Anmeld

15. januar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Dumme kameraoplader, som jeg bare staidg ikke kan finde :-(
Men nu har jeg taget lidt billeder med mac'en, for jeg vil oogså vise min mavse frem! 

(det er ikke strækmærker på det sidste billede - men klømærker :-P Maven kløøøøør altså bare så meget!)

Min mave klør også godt!! Fin, fin mave Har du mange mavemuskler eller bare en vildt flad mave ellers?? Ser vildt ud på det nederste billede øverst på maven, det er meget tydeligt hvor baby fylder

Anmeld

15. januar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Min mave klør også godt!! Fin, fin mave Har du mange mavemuskler eller bare en vildt flad mave ellers?? Ser vildt ud på det nederste billede øverst på maven, det er meget tydeligt hvor baby fylder

I liiige måde! - iøvrigt til resten af tøserne også  Du er bare så fiin stor og rund!  ..hehe - jeg er meeeget glad for både min tykke creame og mandelolie, for det kan da tage det meste af kløen. Men nogle gange er det bare kløe-amok og så kan jeg slet ikke stoppe igen 

Jaa, jeg har faktisk altid haft vaskebræt, så der har bestemt været mange mavemuskler "gemt" i mig ;-) Meen, jeg har også altid dyrket en helveds masse motion og især min judo, som jeg gik til i mangemange år, har sat sine præg på min krop :-) Jeg håber rigtig meget, at kunne beholde min stærke mave fra før graviditeten, men man kan jo aldrig vide...

Anmeld

15. januar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

I liiige måde! - iøvrigt til resten af tøserne også  Du er bare så fiin stor og rund!  ..hehe - jeg er meeeget glad for både min tykke creame og mandelolie, for det kan da tage det meste af kløen. Men nogle gange er det bare kløe-amok og så kan jeg slet ikke stoppe igen 

Jaa, jeg har faktisk altid haft vaskebræt, så der har bestemt været mange mavemuskler "gemt" i mig ;-) Meen, jeg har også altid dyrket en helveds masse motion og især min judo, som jeg gik til i mangemange år, har sat sine præg på min krop :-) Jeg håber rigtig meget, at kunne beholde min stærke mave fra før graviditeten, men man kan jo aldrig vide...

Tusind tak Hehe ja det er det jeg mener - hvor jeg er "rund" er din mave totalt markeret stadigvæk, det er da ret sejt Min tidligere spinningsinstruktør fortalte mig engang at hjernen husker hvilken fysisk form kroppen var i før graviditeten, og at det derfor er nemt at komme tilbage dertil når man har født Så mon ikke du hurtigt kommer i topform igen?

Jeg har også både mandelolie, og den tykkeste creme fra nivea (den blå), de er rigtig gode, men om aftenen når jeg får blusen af, skal der lige kløes hele vejen rundt, det er SÅÅÅ skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.