Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hvor er i fine Jeg ligger et billede ind på søndag der er jeg 24+2Og woooow går ind i 3 trimester i morgen
Hvor er i fine Jeg ligger et billede ind på søndag der er jeg 24+2Og woooow går ind i 3 trimester i morgen
Tak søde Det lyder godt med et billede på søndag, synes det er sjovt at følge lidt med i hvordan andre vokser
Nu lyder jeg måske dum, men jeg troede faktisk først at 3. trimester startede i uge 28+0?? Hvornår går man ind i det så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNL skriver: Tak søde Det lyder godt med et billede på søndag, synes det er sjovt at følge lidt med i hvordan andre vokser Nu lyder jeg måske dum, men jeg troede faktisk først at 3. trimester startede i uge 28+0?? Hvornår går man ind i det så?
tanja. skriver: Så er vi to der er dumme for sidste graviditet var det os først fra 28+0.Men sikke fine maver i alle har her ligner jeg vist bare mest en strandet hval
Så er vi to der er dumme for sidste graviditet var det os først fra 28+0.Men sikke fine maver i alle har her ligner jeg vist bare mest en strandet hval
Du er vel også mere eller mindre "strandet" med din uheldige fod??
Okay, jeg er da helt forvirret nu.. Altså 3. trimester starter så 28+0 ?
NNL skriver: DeDetgø Du er vel også mere eller mindre "strandet" med din uheldige fod?? Okay, jeg er da helt forvirret nu.. Altså 3. trimester starter så 28+0 ?
DeDetgø
tanja. skriver: Det gør heldigvis kun ondt nu hvis jeg lige får bevæget den eller når den bliver kold når prinsessen skal afleveres/hentes Det står der i hvert fald på baby.dks uge for uge halløj og det fik jeg os afvide da jeg var gravid sidst
Det gør heldigvis kun ondt nu hvis jeg lige får bevæget den eller når den bliver kold når prinsessen skal afleveres/hentes Det står der i hvert fald på baby.dks uge for uge halløj og det fik jeg os afvide da jeg var gravid sidst
Tak for det, så blev jeg så klog Jeg har nemlig også læst det et sted, men kom helt i tvivl om jeg byttede rundt på ugerne
Okay, det er rart nok at det ikke hæmmer dig så meget...
Et billede fra i tirsdag morgen da jeg var 22+6... (er nu 23+2)
Vægten siger nu +900g
NNL skriver: Okay, dejligt at vide han følger fint med Vi regner ikke med at tage flere scanninger end de to vi har været til, så vi får nok ikke noget at vide før hen mod slutningen, eller når jeg engang har været til jordemor igen
Okay, dejligt at vide han følger fint med Vi regner ikke med at tage flere scanninger end de to vi har været til, så vi får nok ikke noget at vide før hen mod slutningen, eller når jeg engang har været til jordemor igen
Jeg har også kun to skanninger tilbage :-) Skal til 1. Jordemoderbesøg på mandag Og egen læge i uge 5.
Camilla1987 skriver: Et billede fra i tirsdag morgen da jeg var 22+6... (er nu 23+2) Vægten siger nu +900g
Ihh en dejlig stor og smuk babyhule Den kan du godt være stolt af
Det er man også først, min tlf lavede kuk i den hehehehe sorry
Kruse90 skriver: Det er man også først, min tlf lavede kuk i den hehehehe sorry
Hehe, det kan jo smutte, blev bare lige helt forvirret Men faktisk er der jo ikke frygteligt længe til vi ER i 3. trimester. Uge 28 er ikke så lant væk igen...!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128