Frem med mavserne!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

NNL

Nååå piger, må jeg se hvordan det skrider fremad med de voksende maver??

Starter gerne. Her er min baby-bolig 23+2. Vægten siger + 8-9 kg, uha da...

Men nøj hvor jeg elsker min mave og ikke mindst den dejlige dreng indeni

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Nååå piger, må jeg se hvordan det skrider fremad med de voksende maver??

Starter gerne. Her er min baby-bolig 23+2. Vægten siger + 8-9 kg, uha da...

Men nøj hvor jeg elsker min mave og ikke mindst den dejlige dreng indeni

Hold da op hvor er du blevet stor...!!! Der ser rigtig flot ud

Har du fået at vide hvor meget bebse er skønnet til at veje? 

Anmeld

12. januar 2012

sofiell89

Jeg vil da også gerne deltage, selvom jeg ikke har halvt så meget mave som jer andre Billedet er fra i mandags, og som der står, har jeg taget 1½kg på siden jeg var 3+5, da vi opdagede jeg var gravid..
Hvor ser du bare godt ud !!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2012

NNL

EKBJ skriver:

Hold da op hvor er du blevet stor...!!! Der ser rigtig flot ud

Har du fået at vide hvor meget bebse er skønnet til at veje? 

Tak skal du have Nej jeg ved ikke hvor meget han vejer derinde, kan læse at gennemsnitsvægten på dem nu er ca 600 gram...

Ved du hvor meget din baby vejer ca?

Anmeld

12. januar 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Jeg vil da også gerne deltage, selvom jeg ikke har halvt så meget mave som jer andre Billedet er fra i mandags, og som der står, har jeg taget 1½kg på siden jeg var 3+5, da vi opdagede jeg var gravid..
Hvor ser du bare godt ud !!

Du ser da også bare rigtig flot ud Man kan i hvert fald sagtens se at det er en gravid mave Og det er jo ingenting du har taget på (i forhold til mig). Det skal du da bare være gladfor!!

Anmeld

12. januar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Tak skal du have Nej jeg ved ikke hvor meget han vejer derinde, kan læse at gennemsnitsvægten på dem nu er ca 600 gram...

Ved du hvor meget din baby vejer ca?

Var til skanning den 16 januar, der skønnede hun ham til at veje godt 500 g

Anmeld

12. januar 2012

sofiell89

NNL skriver:

Du ser da også bare rigtig flot ud Man kan i hvert fald sagtens se at det er en gravid mave Og det er jo ingenting du har taget på (i forhold til mig). Det skal du da bare være gladfor!!

Nogle dage kan man sagtens se det er en gravid mave, andre gange ser den mere "kage"tyk ud hehe, nej min vægt går bestemt ikke hurtigt op ad, hvilket faktisk godt kan genere mig lidt For nu mere jeg spiser, nu mere står den stille.. Og de dage jeg næsten ikke får spist noget pga. kvalme, går vægten helt amok.. Til gengæld er jeg sikker på at min vægtstigning, er gået til hende, fostervand og til mine bryster Intet overflødigt endnu

Anmeld

12. januar 2012

Kruse90

Hvor er i fine

Jeg ligger et billede ind på søndag der er jeg 24+2
Og woooow går ind i 3 trimester i morgen

Anmeld

13. januar 2012

NNL

EKBJ skriver:

Var til skanning den 16 januar, der skønnede hun ham til at veje godt 500 g

Okay, dejligt at vide han følger fint med Vi regner ikke med at tage flere scanninger end de to vi har været til, så vi får nok ikke noget at vide før hen mod slutningen, eller når jeg engang har været til jordemor igen

Anmeld

13. januar 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Nogle dage kan man sagtens se det er en gravid mave, andre gange ser den mere "kage"tyk ud hehe, nej min vægt går bestemt ikke hurtigt op ad, hvilket faktisk godt kan genere mig lidt For nu mere jeg spiser, nu mere står den stille.. Og de dage jeg næsten ikke får spist noget pga. kvalme, går vægten helt amok.. Til gengæld er jeg sikker på at min vægtstigning, er gået til hende, fostervand og til mine bryster Intet overflødigt endnu

Er sikker på at vægtstigningen nok skal komme hen mod slutningen, så indtil da synes jeg bare du skal nyde det, så er der det mindre at slås med bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.