Fyldt blære eller tømt blære? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det er jo en KÆMPE nyhed, især når det er så ønsket.

Lige præcis.. Og det har været sååå godt at dem tæt på har vidst hvorfor jeg har været "ude af mig selv". Det samme med arbejde, og studiegruppe.

Hmm, vi aftalte jo at holde pause fra sidste mens (ellers ahr vi prøvet i de 2 andre cyklusser efter aborten..).. meeeeen, manden var slet ikke klar.. Han gad ikke tage regnfrakken på og ytrede sig om at det var fordi det forringede kvaliteten af sexen. Jeg konfronterede ham med dette ligeomkring æl fordi jeg syntes det var noget værre pis. At han ikke anerkendte mine følelser og at jeg havde brug for pause... Hans svar var: At han ikke var klar til at holde pause, han vil have barn med mig NU.. Sååå vi har måske prøvet lidt alligevel denne måned...Haha..Meeeen så er det også stop.. Kan desuden mærke at mens er på vej, hvilket jeg også regnede med, men nu fik manden lov til at vænne sig endnu mere til tanken.. Han er stadig ikke helt glad for pausen og synes der er sååå lang tid til sommer, men vi skal nok klarer den.

Jeg glæder miiiig såååååå meget til den update.

Ja lige præcis søde, det er en kæmpe nyhed!!

Årh, det er da helt vildt sødt at han ikke vil holde pause fordi han bare vil have barn med dig nu!! What a man

Men, jeg kan godt forstå at du har brug for en pause fra alt sådan noget babyboom, det må sku også være hårdt at gå igennem det du/i har været igennem!!

Husk du altid kan skrive til mig hvis der er noget søde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MissTas

Darling<3 skriver:

Okay, jeg ser hvor fyldt jeg kan gøre den på 3 timer, og hvis de vil have mig på wc inden, så er det helt fint

Hvilken uge var du i da du fik kønsskanning??

jeg var 15+2

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

MissTas skriver:

jeg var 15+2

Kunne man godt se kønnet der??

Jeg er 15+3, er lidt bange for at man ikke kan se det endnu/alligevel

Anmeld

12. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Ja lige præcis søde, det er en kæmpe nyhed!!

Årh, det er da helt vildt sødt at han ikke vil holde pause fordi han bare vil have barn med dig nu!! What a man

Men, jeg kan godt forstå at du har brug for en pause fra alt sådan noget babyboom, det må sku også være hårdt at gå igennem det du/i har været igennem!!

Husk du altid kan skrive til mig hvis der er noget søde!!!

Når folk snakker om "nyheden" kan jeg ikke holde op med at smile. I looove it.,

Jaaaa, han er sku dejlig... Det er rart at han er såååå engageret og jeg kan mærke han VIRKLIG vil det her. <3

Ja helt sjovt har det ikke været, og kunne bare mærke på mig jeg havde brug for en pause. Lige vænne tilbage til livet og finde mig selv igen.. Synes nu jeg har fundet mig selv, men med chance for at falde tilbage er mit valg altså stadig - at holde pause.

Taaak smukke.. Og det samme gælder for dig!!!

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Darling<3 skriver:

Kunne man godt se kønnet der??

Jeg er 15+3, er lidt bange for at man ikke kan se det endnu/alligevel

ja sagtens.. og vi fik heldigvis samme køn at vide til MD i uge 20 .. såå ergo må de jo ku se det så tidligt

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

MissTas skriver:

ja sagtens.. og vi fik heldigvis samme køn at vide til MD i uge 20 .. såå ergo må de jo ku se det så tidligt

Det var da meget heldigt

Er af en eller anden grund ret overbevidst om at det er en lille dreng, men det ved jeg om nogle timer

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Darling<3 skriver:

Det var da meget heldigt

Er af en eller anden grund ret overbevidst om at det er en lille dreng, men det ved jeg om nogle timer

bliver spændende .. du må lige holde os opdateret

Anmeld

12. januar 2012

M (:

Ih, hvor er det spændende søde! Glæder mig til update senere! (: 

Anmeld

12. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Godaften/"godnat" Pigerne

Jeg skal til kønsskanning imorgen, hvilket jeg glæder mig virkelig meget til!!

Men - jeg synes at have læst herinde, at for at få nogle bedre billeder, så var det et godt tricks at undlade at tisse inden man skal ind - men gælder det samme for kønsskanningen??

Og så - tror i at man kan se kønnet imorgen? Er 15+3 ...

Kram Sabrina

Aner det ikke! Skal selv til scanning på onsdag! 

Men glæder mig til at høre hvad du får !  

Kram Heidi 

Anmeld

12. januar 2012

Chris86

Ikke tom, men heller ikke FYLDT blære..

Jeg kom nemlig til scanning med fyldt blære og der blev jeg sendt ud at tisse en liiiiille smugle (ikke helt), for ellers ku hun intet se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.