Fyldt blære eller tømt blære? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.303 visninger
56 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Darling<3

Godaften/"godnat" Pigerne

Jeg skal til kønsskanning imorgen, hvilket jeg glæder mig virkelig meget til!!

Men - jeg synes at have læst herinde, at for at få nogle bedre billeder, så var det et godt tricks at undlade at tisse inden man skal ind - men gælder det samme for kønsskanningen??

Og så - tror i at man kan se kønnet imorgen? Er 15+3 ...

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Tona

Darling<3 skriver:

Men - jeg synes at have læst herinde, at for at få nogle bedre billeder, så var det et godt tricks at undlade at tisse inden man skal ind - men gælder det samme for kønsskanningen??

Kram Sabrina

Jeg ved ikke lige med det med blæren...

Men jeg er ret sikker på at man skal kunne se kønnet nu

Held og lykke, håber at du får en skøn oplevelse og super billeder

Anmeld

12. januar 2012

Frk Mig

Darling<3 skriver:

Kram Sabrina

Jeg mener at have fået afvide at det er bedst med fyldt blære .. 

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke lige med det med blæren...

Men jeg er ret sikker på at man skal kunne se kønnet nu

Held og lykke, håber at du får en skøn oplevelse og super billeder

Okay, men tak for svar

Og tusinde tak, skal nok komme med en update herinde imorgen - skal fortælle hele verden hvad jeg venter på

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Frk Mig skriver:

Jeg mener at have fået afvide at det er bedst med fyldt blære .. 

Okay, men også til kønsskanning?? Jeg skal jo som sådan vel ikke have taget billeder, eller hvad?? Er helt blank af spændning

Anmeld

12. januar 2012

Mira0911

Jeg har aldrig haft en fyldt blære de gange jeg skulle scannes om det var NF - MD - Kønsscanning - Har fået perfekte billeder alligevel... Jeg synes da du skal snakke med dem om det når du skal scannes? Eller ringe lidt før du ankommer for at høre hvordan og hvorledes... 

Anmeld

12. januar 2012

Mira0911

Dobbelt

Anmeld

12. januar 2012

Frk Mig

Darling<3 skriver:

Okay, men også til kønsskanning?? Jeg skal jo som sådan vel ikke have taget billeder, eller hvad?? Er helt blank af spændning

Jeps os til kønsscanning .. Jeg havde det men jeg er alligevel ikke helt sikker .. Tror der er forskellige meninger fra de forskellige der scanner .. 

Anmeld

12. januar 2012

Kløver

Darling<3 skriver:

Kram Sabrina

Altid fyldt blære tror sagtens i kan se det, kunne vi i samme uge, hun drillede dog, og krydsede ben så jeg måtte ud og gå lidt så hun kunne flytte sig ;-)

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Jeg har aldrig haft en fyldt blære de gange jeg skulle scannes om det var NF - MD - Kønsscanning - Har fået perfekte billeder alligevel... Jeg synes da du skal snakke med dem om det når du skal scannes? Eller ringe lidt før du ankommer for at høre hvordan og hvorledes... 

Jeg har heller ikke hørt om det før, men læste det herinde en dag, kan bare ikke huske om det var almindelige billeder eller det var noget 3d

Ja jeg kunne jo ringe derud, den mulighed var lige smuttet ud af hovedet et øjeblik

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.