Fyldt blære eller tømt blære? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Darling<3

Frk Mig skriver:

Jeps os til kønsscanning .. Jeg havde det men jeg er alligevel ikke helt sikker .. Tror der er forskellige meninger fra de forskellige der scanner .. 

Okay, jeg må lige prøve at ringe derud, vil jo gerne have det bedste resultat ved skanningen

Jeg skal skannes på skanningsklinikken, men der står ikke sådan nogle oplysninger på deres hjemmeside..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Darling<3

Maja84 skriver:

Altid fyldt blære tror sagtens i kan se det, kunne vi i samme uge, hun drillede dog, og krydsede ben så jeg måtte ud og gå lidt så hun kunne flytte sig ;-)

Okay, jeg prøver nok at ringe derud, men ellers kan jeg jo altid lige suse på wc inden vi skal ind

Spændene, jeg håber at vi kan se det imorgen - ellers er der garanti derude, men vil helst at vi fik det af vide imorgen, min shoppelyst er jo allerede kommet

Anmeld

12. januar 2012

Frk Mig

Darling<3 skriver:

Okay, jeg må lige prøve at ringe derud, vil jo gerne have det bedste resultat ved skanningen

Jeg skal skannes på skanningsklinikken, men der står ikke sådan nogle oplysninger på deres hjemmeside..

Ja det kunne være en god ide .. Held og lykke med imorgen ..  

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Frk Mig skriver:

Ja det kunne være en god ide .. Held og lykke med imorgen ..  

Tusinde tak, og tak for svaret her ud på de sene nattetimer

Anmeld

12. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Held og lykke imorgen søde.. GLæder mig til updaten.

Anmeld

12. januar 2012

lukasmor

Darling<3 skriver:

Okay, men tak for svar

Og tusinde tak, skal nok komme med en update herinde imorgen - skal fortælle hele verden hvad jeg venter på

Når man bliver kaldt til scanning, står der tit i brevet at man skal have tømt blære. Det stod der både da jeg skulle til Nf og Md men jeg skulle tisse ekstremt inden jeg skulle til 3d+4d scanning og jeg nåede det ikke inden jeg skulle ind. Her sagde han at det var ligemeget.
Håber i får en god oplevelse i morgen

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Held og lykke imorgen søde.. GLæder mig til updaten.

Takker smukke

Skal nok komme med en update, kan jo alligevel ikke holde en sk*d hemmeligt, hehe...

Anmeld

12. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Takker smukke

Skal nok komme med en update, kan jo alligevel ikke holde en sk*d hemmeligt, hehe...

hæhæ nej, det kan du ikke.. og du får sku heller ikke lov at holde det hemmeligt. hehe.

Anmeld

12. januar 2012

Frk Mig

Darling<3 skriver:

Tusinde tak, og tak for svaret her ud på de sene nattetimer

Det var da så lidt ..

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Lukasmor skriver:

Når man bliver kaldt til scanning, står der tit i brevet at man skal have tømt blære. Det stod der både da jeg skulle til Nf og Md men jeg skulle tisse ekstremt inden jeg skulle til 3d+4d scanning og jeg nåede det ikke inden jeg skulle ind. Her sagde han at det var ligemeget.
Håber i får en god oplevelse i morgen

Jeg har selv bestilt skanningen, så der er ikke kommet noget brev.. Det samme med NF, sådan er det åbenbart i denne kommune Og også når jeg skal til MD...

Jeg vil se om jeg kan nå at ringe derud inden vi tager afsted, ellers må jeg spørge derude, de har nok et wc jeg må benytte hvis det er Hehe...

Tusinde tak - og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.