Darling<3 skriver:
Det er også en fantastisk nyhed, den er virkelig svær at holde hemmelig!! 
Forstår godt at i ikke har fortrudt det søde, så kan de også bedre støtte jer igennem det hele
Er i gået igang igen eller venter i lidt endnu?
Lover at jeg nok skal komme med en update søde, men er nu ret sikker på at det er en dreng, men vi får at se 
Ja, det er jo en KÆMPE nyhed, især når det er så ønsket.

Lige præcis.. Og det har været sååå godt at dem tæt på har vidst hvorfor jeg har været "ude af mig selv".

Det samme med arbejde, og studiegruppe.

Hmm, vi aftalte jo at holde pause fra sidste mens (ellers ahr vi prøvet i de 2 andre cyklusser efter aborten..).. meeeeen, manden var slet ikke klar.. Han gad ikke tage regnfrakken på og ytrede sig om at det var fordi det forringede kvaliteten af sexen. Jeg konfronterede ham med dette ligeomkring æl fordi jeg syntes det var noget værre pis. At han ikke anerkendte mine følelser og at jeg havde brug for pause... Hans svar var: At han ikke var klar til at holde pause, han vil have barn med mig NU.. Sååå vi har måske prøvet lidt alligevel denne måned...Haha..Meeeen så er det også stop.. Kan desuden mærke at mens er på vej, hvilket jeg også regnede med, men nu fik manden lov til at vænne sig endnu mere til tanken.. Han er stadig ikke helt glad for pausen og synes der er sååå lang tid til sommer, men vi skal nok klarer den.

Jeg glæder miiiig såååååå meget til den update.
Anmeld