kroppen bygger om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det ville være ganske udemærket hvis det bare gjorde det... msåke en lille bitte smule på numsen, men kun udad, ikke til siden haha... (er temmelig fladrøvet )...

så håber jeg også på det... min er bestemt ikke flad... men den er også blevet bredere siger kæresten... når han siger det peger han på mine hofter... men det er jo også meget normalt... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Masig

Kay skriver:

så håber jeg også på det... min er bestemt ikke flad... men den er også blevet bredere siger kæresten... når han siger det peger han på mine hofter... men det er jo også meget normalt... hihi

Ej men de er bare så flinke de der kærester... I morges kom min kæreste ud på badeværelset efter jeg havde været i bad, kiggede op og ned ad mig og sagde "Neeej du er tyk".... WTF, din spade altså haha... "Baby bliver stor", sagde han igår da han lagde hånden på min mave.... Jo jo man skal stå model til meget hehe...

Anmeld

12. januar 2012

Nattøs

Jeg tabte mig 8 kg i starten  

Min mave buler også så flot og har gjort det i nu i 3- er 13 uger henne i dag. heldigvis har jeg stort tøj, så har ikke behov for vente tøj i nu men der går nok ikke så langt tid. Jeg har også måtte være ærlig omkring graviteten for jeg er i praktik i en klub og børnene følger meget med og spørger mig når de kan se jeg har det skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.