kroppen bygger om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Bahhh.... Lange hylster hehe... Og her sidder jeg med mine 160 cm og føler mig mega lille og fed....

hihihi... det er du ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Masig

Kay skriver:

hihihi... det er du ikke

Du har jo ikke set mig.. Jeg kunne jo være en lille prop...

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Du har jo ikke set mig.. Jeg kunne jo være en lille prop...

nej... men du er gravid... og det giver kun smukke flodheste

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Kay skriver:

nej... men du er gravid... og det giver kun smukke flodheste

Nårh ja.. hehe... men er nu alligevel glad for jeg ikke er en prop.. endnu..

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Nårh ja.. hehe... men er nu alligevel glad for jeg ikke er en prop.. endnu..

for at det kun sætter sig på maven

Anmeld

11. januar 2012

Tona

Kay skriver:

det er helt vildt mystisk... stort set alle mine kollegaer har uafhængigt af hinanden spurgt hvor meget jeg har tabt mig siden jeg blev gavid... jeg svare 1-2 kg. som er det jeg har... og alle kigger de vandtro på mig... alle mener jeg har tabt mig mere og at man tydelig kan se på min mave at jeg er gravid!?!?

jeg er ikke engang 10 fulde uger.... men alligevel kan jeg ikke skjule det... der er mennesker i toget der kigger på min mave og smiler til mig... jeg kan ikke lade være med at frygte hvor stor jeg ender med at blive!!!

og ja det er min første graviditet så det kan jo ikke være fordi jeg er udvidet!? eller kan det godt være det... for jeg har jo tabt en del kilo det sdste år... kan det være det der gør det??

Jeg oplevede præsis det samme.

Jeg tabte mig omkring 40 kg kort tid inden jeg blev gravid første gange. Min mave bulede også vildt ud fra start nærmest. Jeg måtte købe ventebukser i uge 10 og det var bestemt ikke for tidligt. Det var umuligt at skjule det længere end til der. Jeg var også bange for bare at blive enorm fordi maven lagde så hårdt fra land, men jeg blev det ikke. Jeg voksede eksplosivt indtil omkring uge 16-20 og så faldt der ro på det sådan at jeg faktisk endte med langt fra at være den der havde den største gravid mave overhovedet. Det gik bare stærkere i starten

Min personlige teori er at når man har været gravid før/overvægtig så har mavens muskler været strukket før, og det gør så at man buler ud nærmest med det samme når man bliver gravid. Da jeg blev gravid 2 gang var det endnu vildere.

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Jeg oplevede præsis det samme.

Jeg tabte mig omkring 40 kg kort tid inden jeg blev gravid første gange. Min mave bulede også vildt ud fra start nærmest. Jeg måtte købe ventebukser i uge 10 og det var bestemt ikke for tidligt. Det var umuligt at skjule det længere end til der. Jeg var også bange for bare at blive enorm fordi maven lagde så hårdt fra land, men jeg blev det ikke. Jeg voksede eksplosivt indtil omkring uge 16-20 og så faldt der ro på det sådan at jeg faktisk endte med langt fra at være den der havde den største gravid mave overhovedet. Det gik bare stærkere i starten

Min personlige teori er at når man har været gravid før/overvægtig så har mavens muskler været strukket før, og det gør så at man buler ud nærmest med det samme når man bliver gravid. Da jeg blev gravid 2 gang var det endnu vildere.

det var også det jeg tænkte... at det måske var fordi der var en masse ting der havde været strukket i før.... flere spørg om det er tvillinger... men der er altså kun 1 der inde

Anmeld

11. januar 2012

Tona

Kay skriver:

det var også det jeg tænkte... at det måske var fordi der var en masse ting der havde været strukket i før.... flere spørg om det er tvillinger... men der er altså kun 1 der inde

He he... jeg blev også spurgt om det var tvillinger flere gange i starten.

Men jeg kan huske at da jeg nåede omkring 7 måned var der flere som blev overrasket over at jeg var så langt henne fordi de faktisk ikke troede det udfra at maven ikke var vildt stor. Så det udlignede ligesom sig selv, det fortsatte ikke bare med at vokse...heldigvis

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

He he... jeg blev også spurgt om det var tvillinger flere gange i starten.

Men jeg kan huske at da jeg nåede omkring 7 måned var der flere som blev overrasket over at jeg var så langt henne fordi de faktisk ikke troede det udfra at maven ikke var vildt stor. Så det udlignede ligesom sig selv, det fortsatte ikke bare med at vokse...heldigvis

det var godt... så håber jeg at min mave også holder pause på et tidspunkt

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Kay skriver:

for at det kun sætter sig på maven

Ja det ville være ganske udemærket hvis det bare gjorde det... msåke en lille bitte smule på numsen, men kun udad, ikke til siden haha... (er temmelig fladrøvet )...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.