kroppen bygger om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

babymus77

Jeg ku ikke lukke mine bukser fra uge 7;-)) så mine vente bukser har været i gang siden uge 7:-) min mave er skrumpet lidt syns jeg, er i dag 12+1;-) Det kan godt gå stærkt!!! Pause og så igen;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Har en veninde hvor maven voksede MEGET i starten, men de sidste 3 måneder skete der ikke det store.

Tror ikke du skal være bange for at blive til en hval

det er jeg glad for at høre

Anmeld

11. januar 2012

Kay

babymus77 skriver:

Jeg ku ikke lukke mine bukser fra uge 7;-)) så mine vente bukser har været i gang siden uge 7:-) min mave er skrumpet lidt syns jeg, er i dag 12+1;-) Det kan godt gå stærkt!!! Pause og så igen;-))

jeg er også i ventebukser... har også været det siden 7+? kan ik lige huske pricis dag men... ja... det er jo vildt... alle dem jeg kender har bare vokset langsomt.. så jeg blev lidt forskrækket... nok os fordi jeg har fået 7 kommentare i dag...

Anmeld

11. januar 2012

babymus77

Kay skriver:

jeg er også i ventebukser... har også været det siden 7+? kan ik lige huske pricis dag men... ja... det er jo vildt... alle dem jeg kender har bare vokset langsomt.. så jeg blev lidt forskrækket... nok os fordi jeg har fået 7 kommentare i dag...

Thi hi, syns min mave var meget oppustet i starten!! Men ligesom den tager mere form så småt!!!! Heldigvis er der en fordel ved vi hurtigt får mave, så tror folk ikke vi bare er fede:-)))

Anmeld

11. januar 2012

Kay

babymus77 skriver:

Thi hi, syns min mave var meget oppustet i starten!! Men ligesom den tager mere form så småt!!!! Heldigvis er der en fordel ved vi hurtigt får mave, så tror folk ikke vi bare er fede:-)))

jeg sys nu stadig bare jeg ser fed ud... men det ændre sig nok...

Anmeld

11. januar 2012

babymus77

Kay skriver:

jeg sys nu stadig bare jeg ser fed ud... men det ændre sig nok...

Hvis folk begynder at kommentere om du er gravid, så ser du da helt sikkert gravid ud;-)) om ikke andet så skal vi nok komme til det;-))

Anmeld

11. januar 2012

Kay

babymus77 skriver:

Hvis folk begynder at kommentere om du er gravid, så ser du da helt sikkert gravid ud;-)) om ikke andet så skal vi nok komme til det;-))

ja før eller senere

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Kay skriver:

håber da kroppen stopper på et tidspunkt... ellers kommer jeg til at ligne en kobra der har slugt en blåhval

Haha er du så lang???

Jeg er jo bare dværg så jeg kommer bare til at ligne en flodhest...

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Haha er du så lang???

Jeg er jo bare dværg så jeg kommer bare til at ligne en flodhest...

tja... 178 cm...

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Kay skriver:

tja... 178 cm...

Bahhh.... Lange hylster hehe... Og her sidder jeg med mine 160 cm og føler mig mega lille og fed....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.