For overvægtig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

B&J

tror helt klar ved nogle personer kan det skyldes man ikke kan blive gravid men skal være ærlig jeg ved det faktisk ikke..

jeg blev selv gravid efter 3mdr og havde en bmi på over 50 den gang så var overhovede ikke lille selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

grinny

Min gyn. har sagt til mig at det er min overvægt der er skyld i at jeg ikke er blevet gravid endnu!! Har været til alle undersøgelserne og de har ikke fundet nogle andre tegn på, at det er det der er grunden - så jeg tror på indtil andet er bevist

Anmeld

11. januar 2012

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger

Der er et spørgsmål jeg hele tiden brænder inde med.

Kan man være for overvægtig til at blive gravid, det jeg hele tiden bange for (men får min mens. som jeg skal)

Håber i kan hjælpe mig

Du kan godt være for overvægtig ti at blive gravid. Hvis din menstruation udebliver er det naturligvis vanskeligt, men også pga overvægt generelt. Mener at der er regler på området for kunstig befrugtning, som gør at meget overvægtige skal betale selv pga den lille chance for at blive gravid

Anmeld

11. januar 2012

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har en bmi på 35,51 så er meget bange for jeg ikke kan

Min bmi ligger også deromkring og det lykkedes for mig i første forsøg

Anmeld

11. januar 2012

SLC

Mit bmi ligger som dit og blev gravid efter 7 mdr  - havde også regelmæssige menses er i 27+ idag og har ikke hørt et eneste ondt ord eller negativt fra hverken JM, scanningsjm eller lægen om min vægt  . .

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Min bmi ligger også deromkring og det lykkedes for mig i første forsøg

Hvad skulle jeg dog gør uden jer,

Så ligger troen det rette sted, at jeg også har en chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.