For overvægtig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Der er et spørgsmål jeg hele tiden brænder inde med.

Kan man være for overvægtig til at blive gravid, det jeg hele tiden bange for (men får min mens. som jeg skal)

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det mener jeg faktisk at man kan. Eller bedre sagt... Man kan i hvert fald have det svært med at blive gravid hvis man er stærkt overvægtig.

Anmeld

11. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Kan man være for overvægtig til at blive gravid, det jeg hele tiden bange for (men får min mens. som jeg skal)

Håber i kan hjælpe mig

Ja det kan man godt, men så skal du godt nok være meget overvægtig, hvis du bare er "normal" overvægtig tror jeg ikke du skal være nervøs - men du kan jo altid prøve at snakke med din læge, han/hun ved det nok bedre end mig

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hej piger

Håber i kan hjælpe mig

Nej og jo...

Man kan godt blive gravid selvom man er overvægtig... Men der er større chance for at miste når man er stor... Min veninde har mistet tre gange og har problemer med at blive gravid... (De har prøvet i 7 år)

Anmeld

11. januar 2012

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

Hej piger

Håber i kan hjælpe mig

altså det er forskelligt fra person til person. jeg er selv overvægtig og jeg har ingen problemer med at blive gravid. første hug er jeg bleven gravid begge gange og har aldrig mistet. så det er som sagt forskeligt fra person til person.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en bmi på 35,51 så er meget bange for jeg ikke kan

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej og jo...

Man kan godt blive gravid selvom man er overvægtig... Men der er større chance for at miste når man er stor... Min veninde har mistet tre gange og har problemer med at blive gravid... (De har prøvet i 7 år)

Hvad mener du omkring det med mistet?

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hvad mener du omkring det med mistet?

Jamen hun er blevet gravid tre gange men fosteret er gået til grunde alle gangene... Én af gangene da hun var i uge 14...

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

Anonym skriver:

Hej piger

Håber i kan hjælpe mig

Tjah hvis din mens er regelmæssig kan jeg ikke se problemet, er selv noget af en gigant men har da været gravid to gange, hvor det ene gang blev til et barn. Men igen er jeg ingen ekspert, men synes ikke man helt skal miste håbet på forhånd pga overvægt. Tror der skal være andre faktorer der spiller ind også

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

Anonym skriver:

Jeg har en bmi på 35,51 så er meget bange for jeg ikke kan

Min bmi var p 39 da jeg blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.