hvad sker der først? Nogen der vil dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

smask

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Nu nærmer min terminsdato sig med hastige skridt. Jeg har termin på søndag, men som de fleste førstegangangsfødende, så går jeg sikkert over tiden.  Men jeg har lige nogle spørgsmål. Tror det er meget forskelligt fra person til person men håber I vil fortælle lidt om jeres forløb alligevel.  Mit spørgsmål lyder på hvad der skete først og hvor langt et forløb I havde. Altså gik slimproppen først, dernæst vandet eller fik I veer først?

KH Malene 

Min første fødsel gik vandet først og derefter kom der veer og 16 timer sener havde jeg født.. 

2 gange : 5 uger siden, fik jeg veer midt om natten.. Ca halv 2.. ringede til FG kl 2 og var på FG kl halv 3.. Var 4-6 cm åbnet og 04.17 fødte jeg.. I badekar.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Fenja09

Min slimprop gik over flere dage og den dag jeg fødte anede jeg slet ikke at hun var på vej. Min mave lavede nogle lidt mærkelige sammentrækninger, ikke noget der gjorde ondt, mindede lidt om en stor plukkeve. Det var kl 7.00 om morgen. Blev kørt i ambulance fordi min kæreste mente jeg skulle ringe til FG og når man ringer og de tror der er noget i gære skal de sende ambulance. Mit vand gik i ambulancen.

Omkring kl 7.30 begyndte de første veer og så gik det ellers i fuld galop. Jeg fødte vores lille Alberte kl 10.03

Rigtig god fødsel

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

chael

1. fødsel startede med veer, fik taget vandet på FG. Fødte 40+6 og fødslen tog 6 timer.

2. fødsel, blev igang sat ved at de tog vandet, derefter veer. Fødte 38+1 og fødslen tog 3½ time.

3. fødsel startede med tegnblødning om dagen, veer om natten, vandet gik på fødegange af sig selv. Fødte 41+1 og fødslen tog 1 time og 39 min.

*C

Anmeld

12. januar 2012

132319

Begge gange havde jeg spontan vandafgang uden nogle former for veer, overhovedet.

Første gang blev jeg sat i gang efter 5 dage (34+0) og anden gang satte de mig i gang dagen efter (36+6) 

Anmeld

12. januar 2012

Malene76

Tusind tusind tak for alle svarene. Dejligt at så mange gerne vil bidrage med deres historier.

KH Malene

Anmeld

12. januar 2012

MorTil4<3

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Nu nærmer min terminsdato sig med hastige skridt. Jeg har termin på søndag, men som de fleste førstegangangsfødende, så går jeg sikkert over tiden.  Men jeg har lige nogle spørgsmål. Tror det er meget forskelligt fra person til person men håber I vil fortælle lidt om jeres forløb alligevel.  Mit spørgsmål lyder på hvad der skete først og hvor langt et forløb I havde. Altså gik slimproppen først, dernæst vandet eller fik I veer først?

KH Malene 

her gik veerne igang omkring kl 22:00 kom på sygehus kl 01:30 og mit vand blev først taget på sygehuset omkring kl 05:00 og jeg fødte 08:40

jeg erindre ikk at min slimprop gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.