hvad sker der først? Nogen der vil dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Leneur

Hos mig gik vandet først kl. 00.15 om natten i hele 3 syndfloder, så der må slimproppen have været med. Henover natten tog veerne til og jeg havde tegnblødning. Kl. 7.30 kommer jeg på FG og bliver undersøgt og er åbnet 8 cm, så kommer på stue med det samme. Først i badekar, for at åbne de sidste par cm men det er for hårdt for ryggen og knæ, så mig op i en seng. Får presseveer og kl. 10.47 kom min prinsesse ud til mig 11 dage FØR tid. Så et rimeligt kort forløb på ca. 10 1/2 time....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

kitra

ved min første fødsel fik jeg plukveer 3 dage før termin, 2 dage inden gik slimproppen og natten til min terminsdato fik jeg veer og så fødte jeg kl 10.14 på terminsdato. min anden fødsel gik jeg 11 dage over termin og fik veer kl 3 om natten og fødte kl 14.24 inden tegn inden anden veer. jeg har begge gange fået taget vandet da det ikke har gået af sig selv.

Anmeld

11. januar 2012

Kvist

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Nu nærmer min terminsdato sig med hastige skridt. Jeg har termin på søndag, men som de fleste førstegangangsfødende, så går jeg sikkert over tiden.  Men jeg har lige nogle spørgsmål. Tror det er meget forskelligt fra person til person men håber I vil fortælle lidt om jeres forløb alligevel.  Mit spørgsmål lyder på hvad der skete først og hvor langt et forløb I havde. Altså gik slimproppen først, dernæst vandet eller fik I veer først?

KH Malene 

Her gik jeg 5 dage over tid.

Det startede en morgen omkring 9.30 hvor jeg fik en tegnblødning, klokken 13.00 startede mine veer, kl. 17.00 kørte vi ind på hospitalet hvor de tog vandet og klokken 19.40 kom lille Albert til verden

Held og lykke med det når det bliver din tur

Anmeld

11. januar 2012

Silas&Mille

Onsdag morgen kom der nogle vilde plukveer som rigtig bed og gjorde ondt, omkring kl 12:30 begyndte de uregelmæssige veer. 

De regelmæssige veer begyndte omkring kl 17:15 og så gik det ellers stille og roligt frem ad og kl 09:13 torsdag morgen kom Silas til verden.

Ved mig gik vandet ikke af sig selv, det tog de omkring kl 03:00, små 6 timer inden bettefisen kom ud

Fødte 40+2

Anmeld

11. januar 2012

_-Kathrine-_

Min slimprop gik på terminsdagen... Da jeg var 40+3 gik vandet om aftenen, hvor jeg fik kraftige veer med det samme og 6 1/2 time senere 40+4 fødte jeg min søn!
Så en dejlig nem og meget hurtig fødsel!

Pøj pøj med din snarlige fødsel

Anmeld

11. januar 2012

MortilCilas

Mit vand gik kl 3.30, og timen efter started mine veer med 2 minutters intaval, Der var først blod da jeg kom til sygehuset, og der var kl mellem 8.30 og 9.30

Jeg var 41+3

Anmeld

11. januar 2012

Ciss

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Nu nærmer min terminsdato sig med hastige skridt. Jeg har termin på søndag, men som de fleste førstegangangsfødende, så går jeg sikkert over tiden.  Men jeg har lige nogle spørgsmål. Tror det er meget forskelligt fra person til person men håber I vil fortælle lidt om jeres forløb alligevel.  Mit spørgsmål lyder på hvad der skete først og hvor langt et forløb I havde. Altså gik slimproppen først, dernæst vandet eller fik I veer først?

KH Malene 

Først svage veer - der gik faktisk nogen timer, før jeg forstod, hvad som var i gang. Det var ikke så ilde.

Vandet blev taget på fødestuen.

Totallængde på det hele, fra jeg opdagede, hvad som måske var i gang: 3 timer.

Anden fødsel var næsten en kopi af den første.

Anmeld

11. januar 2012

merle2010

det startede med mange plukveer ved 19 tiden om aftenen, som udviklede sig til rigtige veer ved 23 tiden...

kl 5 kørte vi på hospitalet og kl 06.59 blev min dejlige pige født...

mit vand blev taget da jeg fik presseveer, og nåede ikke at få nogen form for bedøvelse heller ikke klyx...

det hele gik så stærkt...

vi have 1 times kørsel til hositalet, så nåede kun at være der 59 min inden min datter kom til verden..

Anmeld

11. januar 2012

Rosa

Jeg havde plukveer som blev regelmæssige over et par timer, og derefter kraftigere og hyppigere. Jordmoderen tog vandet da jeg var 6 cm åben og gik lidt i stå. 

Anmeld

11. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte 1. gang i 38+6 ved, at jeg fik veer. Slipproppen gik i løbet af dagen/aften og vandet blev taget på hospitalet af JM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.