Creme til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

MissBee skriver:

Men var din hud fugtig med Matas cremen? Nogle får jo

Stærkmærker selvom de fugter med creme...

Jeg vil have den apotek creme i tankerne hvis Matas cremen er skidt...

Hvis strækmærkerne vil så kommer de uanset hvor meget du smør man kan ikke tvinge demVæk med cremer jeg har brugt Matas som tidligere nævnt og jeg har fået min del strækmærker men det er ikke ulideligt min Mor fik til gengæld ingen da hun ventede mig så der er ikke til at spå om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

rogerrasch

MissBee skriver:

Bruger i creme/olie til maven her dag?

og hvilken en er den bedste?

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

jeg bruger det der hedder mor og barn mavecreme og mor og barn maveolie det har jeg hørt er rigtig godt, jeg er i uge 35 og ingen strækmærker det kan fås i matas

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

rogerrasch skriver:

jeg bruger det der hedder mor og barn mavecreme og mor og barn maveolie det har jeg hørt er rigtig godt, jeg er i uge 35 og ingen strækmærker det kan fås i matas

Det er også det de andre har anbefalet og det jeg netop har købt 

Anmeld

11. januar 2012

Chalala85

Jeg bruger Bio Oil

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Chalala85 skriver:

Jeg bruger Bio Oil

Er det ren olie??

Anmeld

11. januar 2012

Chalala85

Er det ren olie??

Ja det er en helt fantastisk olie, den har så mange egenskaber og fedter ikke. Det er i mine øjne bedre end den fra Clarins.

http://www.bio-oil.com/en/

www.qme.dk

Anmeld

11. januar 2012

SSL

Jeg har brugt en olie fra Clarins, den er betegnet til strækmærker - den hedder noget med tonic, men er sikker på de kender til den hvis du spørger i Matas :-) og så har jeg brugt en creme mod strækmærker og som skulle forebygge også, fra biotherm! Jeg fødte for 13 dage siden, og det ka tælles på én hånd hva jeg har fået af strækmærke, og det sidder kun på siden og er så lidt, og de er faktisk allerede nu pæne i farven, for cremen hjælper også på at gøre dem hurtig pæne  

Jeg har virkelig en pæn mave når man tænker på det er 13 dage siden jeg fødte.. Så jeg tror på det alligevel hjælper bare lidt.. Men det er tiægengæld også dyre olier/creme og jeg har brugt det morgen/aften hver dag - så jeg vil lige sige det koster lidt i længden :-) 

Anmeld

11. januar 2012

oerbaek

MissBee skriver:

Men var din hud fugtig med Matas cremen? Nogle får jo

Stærkmærker selvom de fugter med creme...

Jeg vil have den apotek creme i tankerne hvis Matas cremen er skidt...

ja lidt men ikke nær så meget som med Aderma  

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

SSL skriver:

Jeg har brugt en olie fra Clarins, den er betegnet til strækmærker - den hedder noget med tonic, men er sikker på de kender til den hvis du spørger i Matas :-) og så har jeg brugt en creme mod strækmærker og som skulle forebygge også, fra biotherm! Jeg fødte for 13 dage siden, og det ka tælles på én hånd hva jeg har fået af strækmærke, og det sidder kun på siden og er så lidt, og de er faktisk allerede nu pæne i farven, for cremen hjælper også på at gøre dem hurtig pæne  

Jeg har virkelig en pæn mave når man tænker på det er 13 dage siden jeg fødte.. Så jeg tror på det alligevel hjælper bare lidt.. Men det er tiægengæld også dyre olier/creme og jeg har brugt det morgen/aften hver dag - så jeg vil lige sige det koster lidt i længden :-) 

Jeg ved ikke om den olie ville gøre noget mere end alm mandelolie og jeg har ikke vildt mange penge så jeg tror ikke jegville bruge så mange penge på olie igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.