Creme til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.840 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

MissBee

Bruger i creme/olie til maven her dag?

og hvilken en er den bedste?

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

Begge gange jeg var gravid brugte jeg noget fra the body shop med kakao i. Det var vildt godt.Selv om jeg blev rigtig stor begge gange så har jeg kun 2-3 små mærker.

Om det er cremen der her gjort det ved jeg ikke. Men min søster fik vildt mange strækmærker da hun var gravid første gang.

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

jeg vil helt klart anbefale mandelolie og den creme fra matas' eget mærke (striberne) som hedder mave & barn creme .. den er virkelig super god.. min mave er holdt fugtet og blød i jeg ved ikke hvor mange dage med den.. og jeg har endnu ikke fået et eneste strækmærke og er i uge 35 (7,9,13) hehe

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

som skrevet bruger jeg allerede mandelolie og det er bare ikke nok  Men jeg vil prøve den fra matas idag!!!

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Joan ( Smallie ) skriver:

Begge gange jeg var gravid brugte jeg noget fra the body shop med kakao i. Det var vildt godt.Selv om jeg blev rigtig stor begge gange så har jeg kun 2-3 små mærker.

Om det er cremen der her gjort det ved jeg ikke. Men min søster fik vildt mange strækmærker da hun var gravid første gang.

Var det noget bodybutter? altsåde flade runde bøtter? og var duftenbare kakao??

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

som skrevet bruger jeg allerede mandelolie og det er bare ikke nok  Men jeg vil prøve den fra matas idag!!!

synes jeg du skal.. jeg synes den er rigtig god.. en fed creme som fugter og som selvfølgelig er uden parfume og parabener og samtidig er den svanemærket og astma-allergi mærket.. + den er overkommelig i pris.. 59,95 kr. mener jeg.. og sådan en bøtte holder for mig snildt 2-3 mrd.

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

MissTas skriver:

synes jeg du skal.. jeg synes den er rigtig god.. en fed creme som fugter og som selvfølgelig er uden parfume og parabener og samtidig er den svanemærket og astma-allergi mærket.. + den er overkommelig i pris.. 59,95 kr. mener jeg.. og sådan en bøtte holder for mig snildt 2-3 mrd.

Perfekt den vil jeg glæde mig til!!!!!

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Perfekt den vil jeg glæde mig til!!!!!

jaa så må du lige give feedback på om den virker på dig .. ellers kender jeg en hjemmeside med lækre produkter også.. de er bare rimelig dyre synes jeg :/

Anmeld

11. januar 2012

Annana89

Jeg brUger også den fraMatas som tidligere nævnt! Kan ikke fortælle om den virker, for er kun 14 uger! Men jeg sys den virker rigtig god! Den holder i hvert fald på fugten meget længe!

Jeg lider af meget tør hud gravid eller ej og for mig er olie heller ikke nok, men den fra Matas virker til at kunne dække mit behov!

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Hvad bruger i ???

www.greenskin.dk/baby-born_graviditet/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.