Creme til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

MissBee skriver:

Bruger i creme/olie til maven her dag?

og hvilken en er den bedste?

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

Jeg er parfume modstander og nægte at bruge ting påMin krop der kan være skadelig Matas har en mor barn økologisk parabenefri svanemærket astma og allergiforbundet serie - de har en mavecreme der er helt fantastisk blød og lækker og drøj i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

MissTas

Höör skriver:

Jeg er parfume modstander og nægte at bruge ting påMin krop der kan være skadelig Matas har en mor barn økologisk parabenefri svanemærket astma og allergiforbundet serie - de har en mavecreme der er helt fantastisk blød og lækker og drøj i brug

den samme jeg snakker om den er perfekt

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

Perfekt den vil jeg glæde mig til!!!!!

Jeg hopper altså lige på her, jeg brugte også mave & barn creme fra matas, men strækmærker forsvandt hurtig (utydelig) og i de periode jeg huskede at bruge den, fik jeg næsten ingen nye.

Anmeld

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

MissBee skriver:

Var det noget bodybutter? altsåde flade runde bøtter? og var duftenbare kakao??

Ja det var den. Du kan få noget der har samme effekt men ikke lugter af kakao. Den brugte jeg anden gang og den er lige så god. Kunne ikke rigtig holde lugten ud med den første og hunden kom og ville slikker mig på maven det var lidt underligt.

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Annana89 skriver:

Jeg brUger også den fraMatas som tidligere nævnt! Kan ikke fortælle om den virker, for er kun 14 uger! Men jeg sys den virker rigtig god! Den holder i hvert fald på fugten meget længe!

Jeg lider af meget tør hud gravid eller ej og for mig er olie heller ikke nok, men den fra Matas virker til at kunne dække mit behov!

jeg er allerede pænt stor  og kan mærke det på huden...

Men det lyder da dejligt at du også synes den virker god!

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Höör skriver:

Ja den anbefaler de andre også

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det var den. Du kan få noget der har samme effekt men ikke lugter af kakao. Den brugte jeg anden gang og den er lige så god. Kunne ikke rigtig holde lugten ud med den første og hunden kom og ville slikker mig på maven det var lidt underligt.

super så er jeg med

Anmeld

11. januar 2012

Noneother

Matas mor og barn creme.. (40-50kr.) Den var så dejlig, da jeg var gravid.

-Køber den stadig selvom jeg ikke længere er gravid. Den er bare lækker mod huden...

Anmeld

11. januar 2012

MortilCilas

Jeg fik rigtig mange strækmærker, og først den dag jeg gik i fødsel fik jeg smurt decubal på, og var mest fordi min mave kløed helt sygt! men jeg bruger kun decubal til min krop nu, er super godt, alt andet tørre min krop helt ud, selv en dyr helse creme jeg har!

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Bruger i creme/olie til maven her dag?

og hvilken en er den bedste?

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

Altså til maven den gang ekstra jeg smørre den bruger jeg enten libero's baby olie eller også bruger jeg matas mave creme... Til resten af kroppen bruger jeg også matas egen... Hmm de der body butter fra the body shop kan man godt bruge dem under ens graviditet og efterfølgende mens man ammer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.