Creme til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

MissBee

4xGreve skriver:

Altså til maven den gang ekstra jeg smørre den bruger jeg enten libero's baby olie eller også bruger jeg matas mave creme... Til resten af kroppen bruger jeg også matas egen... Hmm de der body butter fra the body shop kan man godt bruge dem under ens graviditet og efterfølgende mens man ammer?

Jeg tror der er parfume og parabener i bodyshops men skal ikke kunne sige det med sikkerhed... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Jeg tror der er parfume og parabener i bodyshops men skal ikke kunne sige det med sikkerhed... 

Okay super tak

Anmeld

11. januar 2012

kekp

MissBee skriver:

Bruger i creme/olie til maven her dag?

og hvilken en er den bedste?

Jeg bruger normalt mandelolie til hele min krop men nu efter jeg er blevet gravid tørrer min hud ud virkelig nemt og olien er ikke nok  Så har jeg prøvet neutral lotion..  den er skidt! og nu overvejer jeg atkøbe helosan  Jeg prøver at holde min hud noglenlunde fugtig så jeg får så lidt strækmærker som muligt...

Hvad bruger i ???

Jeg bruger olie fra Avene til min mave. Den er super lækker og fedter ikke tøjet.

Det er mest for at give huden en masse fugt. Strækmærker har jeg dog heller ikke fået noget af endnu, er 38+2 henne, men ved ikke om det er pga. olien

Anmeld

11. januar 2012

emsaroto

Jeg bruger body shop hehe

Kokosnød, oliven, moringa og aloe vera <3
det er dem jeg skifter lidt mellem.  

Anmeld

11. januar 2012

oerbaek

jeg har også prøvet den fra matas som mange har nævnt, jeg var bare slet ikke glad for den, brugte den hver dag og fik 1000 strækmærker syntes slet ikke den levede op til mine forventninger... 

2 gang brugte jeg bare en alm fedtcreme fra apoteket der hedder Aderma og der fik jeg måske 1-2 strækmærker . 

og jeg har brugt Aderma lige siden den er også uden parafumer og paprbenaer osv. 

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

oerbaek skriver:

jeg har også prøvet den fra matas som mange har nævnt, jeg var bare slet ikke glad for den, brugte den hver dag og fik 1000 strækmærker syntes slet ikke den levede op til mine forventninger... 

2 gang brugte jeg bare en alm fedtcreme fra apoteket der hedder Aderma og der fik jeg måske 1-2 strækmærker . 

og jeg har brugt Aderma lige siden den er også uden parafumer og paprbenaer osv. 

Men var din hud fugtig med Matas cremen? Nogle får jo

Stærkmærker selvom de fugter med creme...

Jeg vil have den apotek creme i tankerne hvis Matas cremen er skidt...

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

kekp skriver:

Jeg bruger olie fra Avene til min mave. Den er super lækker og fedter ikke tøjet.

Det er mest for at give huden en masse fugt. Strækmærker har jeg dog heller ikke fået noget af endnu, er 38+2 henne, men ved ikke om det er pga. olien

Olie duer desværre ikke på mig! 

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

kekp skriver:

Olie duer desværre ikke på mig! 

Anmeld

11. januar 2012

Happy!

Huile "tonic", super tonifiante, 100% pures plantes

Body treatment oil, firming, toning

fra Clarins Paris, ka fås i Matas Er helt fantastisk og dufter godt 

Har også brugt den stribede mavecreme fra matas, men sys hurtigt den tørre ud...

Ved nu heller ikk hva alt det hjælper...de siger jo at det er genetisk om du får strækmærker eller ej..kommer an på hvor elastisk din hud er fra naturens side af..

Anmeld

11. januar 2012

MiaLarsen

Ville også gerne have haft nogen fif til hvilken cream man skal bruge for ikke og få nogen strækmærker men nu er det forsent øv øv for nu er stærkmærkerne ved og komme har fået 7 stykker ca.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.