Få styr på din ægløsning med P-tracker app'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Miss Church

Enirt skriver:

Det var så lidt, held og lykke til dig også, hvornår skal du have din næste mens, hvis man må spørge? Tænkte bare at det kunne være hyggeligt at gå og være lidt spændte sammen, min kommer her den 18 (eller forhåbentlig ikke )

Mange tak

Jamen jeg har først lige smidt p-pillerne, så vi regner med at starte til maj. Så jeg  skal til at have styr på min cyklus. Er spændt på hvordan den opføre sig efter 7 år på p-piller. 

Så jeg håber at i har gevinst før os   for at din mens ikke kommer . Men jo det er da hyggeligt at kunne glæde sig sammen med andre som er i samme situation. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Enirt

Miss Church skriver:

Mange tak

Jamen jeg har først lige smidt p-pillerne, så vi regner med at starte til maj. Så jeg  skal til at have styr på min cyklus. Er spændt på hvordan den opføre sig efter 7 år på p-piller. 

Så jeg håber at i har gevinst før os   for at din mens ikke kommer . Men jo det er da hyggeligt at kunne glæde sig sammen med andre som er i samme situation. 

Jeg har også selv lige smidt p-pillen her i november, men vi klør bare på med det samme. Så må vi se hvornår der sker noget.

Er der en speciel grund til at i vil vente til maj?

Anmeld

14. januar 2012

Miss Church

Enirt skriver:

Jeg har også selv lige smidt p-pillen her i november, men vi klør bare på med det samme. Så må vi se hvornår der sker noget.

Er der en speciel grund til at i vil vente til maj?

Så må vi håbe, at der snart er bid til jer

Ja. Jeg vil være sikker på at have termin efter min bachelor-eksamen. Og så håber vi bare på at jeg går til termin, hvis det lykkedes i første huk Ellers tager vi jo bare det med. 

Planen var egentlig, at vi skulle i gang, så jeg kunne gå på barsel til sommer, men nu har de lavet kravene om til vores bachelor, så vi skal skrive sammen. Fortrækker at skulle skrive med en jeg kender, derfor venter vi lige lidt  

Anmeld

8. februar 2012

Puttemor86

Hejsa allesammen..
Man kan få et tilsvarende program på dansk, som hedder WomanLog Kalender (gratis)... Den kan fås som Android, men ved ikke om den også kan fås til iPhone...
Den er rigtig godt...
Der er en udvidet udgave af den, som koster lidt at få, men den er rigtig god...
Håber at nogen kan bruge det til noget...
Knus Puttemor

Anmeld

8. februar 2012

Ismone

Jeg bruger den der hedder Pink pad, den er super god og nem at finde ud af Findes i to udgaver: en gratis og en man betaler for uden reklamer. Kan klart anbefales, har brugt min i et år nu 

Anmeld

8. februar 2012

Ismone

Jeg bruger den der hedder Pink pad, den er super god og nem at finde ud af Findes i to udgaver: en gratis og en man betaler for uden reklamer. Kan klart anbefales, har brugt min i et år nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.