Få styr på din ægløsning med P-tracker app'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.993 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Enirt

Hej alle medsøstre

Vi er sikkert mange i samme båd, hvornår har jeg ægløsning, hvornår kan jeg tjekke om jeg er blevet gravid osv.

Min søde veninde ringede til mig forleden og fortalte om den her fantastiske app som kan udregne, ens ægløsning, ens næste mens periode og meget mere. Den er rigtig god hvis man gerne vil holde lidt styr på hvor lang ens mens periode er og hvis man nu skal snakke med lægen om det, så kan man lige hive mobilen frem og vise lægen ens periode kalender

Kan bruges både til iPhones og android mobiler

Håber i får lige så meget glæde af den som jeg har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Miss Church

Smart Den tror jeg da lige at jeg skal hente 

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Miss Church skriver:

Smart Den tror jeg da lige at jeg skal hente 

Jeg er sikker på du bliver glad for den det gør bare det hele meget lettere at holde styr på

Anmeld

12. januar 2012

TR

Enirt skriver:

Hej alle medsøstre

Vi er sikkert mange i samme båd, hvornår har jeg ægløsning, hvornår kan jeg tjekke om jeg er blevet gravid osv.

Min søde veninde ringede til mig forleden og fortalte om den her fantastiske app som kan udregne, ens ægløsning, ens næste mens periode og meget mere. Den er rigtig god hvis man gerne vil holde lidt styr på hvor lang ens mens periode er og hvis man nu skal snakke med lægen om det, så kan man lige hive mobilen frem og vise lægen ens periode kalender

Kan bruges både til iPhones og android mobiler

Håber i får lige så meget glæde af den som jeg har

Hva skal man søge under ?

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

TR skriver:

Hva skal man søge under ?

Altså jeg har en Sony Ericsson og derfor bruger jeg android apps, på min telefon er der noget der hedder marked, der går jeg ind og så er der et forstørrelsesglas symbol som jeg trykker på og så indtaster jeg navnet på app'en. det jeg søgte på er p tracker lite, det er en lille lyserød blomst

God fornøjelse

Anmeld

12. januar 2012

Miss Church

Enirt skriver:

Jeg er sikker på du bliver glad for den det gør bare det hele meget lettere at holde styr på

Ja det er da virkelig smart Glæder mig helt til jeg får mens, så jeg kan prøve det rigtigt hehe. 

Anmeld

12. januar 2012

Bshizzle

Det luder rigtig smart :-D jeg er ved at hente den på min iPhone :-) 

Fås den egentlig ikke på dansk? 

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Ja det er da virkelig smart Glæder mig helt til jeg får mens, så jeg kan prøve det rigtigt hehe. 

Det behøver du ikke 

Du går ind i kalenderen og vælger den dato du sidst havde mens på og så trykker du på det hvide felt neden under kalenderen hvor det står "ad new note".

Så kommer der et billede frem hvor der i bunden står "period startet today" og så sætter du den til on.

Det kan du gøre ved alle de datoer du havde mens på (også bagud i tiden), hvis du så indtaster på samme måde den dag din mens stoppede, regner den ud hvornår din næste mens forventes og hvornår du har ægløsning.

Vær opmærksom på at den automatisk regner med 14 dage efter mens, men det kan du ændre i settings, hvis det ikke passer på dig

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Bshizzle skriver:

Det luder rigtig smart :-D jeg er ved at hente den på min iPhone :-) 

Fås den egentlig ikke på dansk? 

ikke så vidt jeg ved, men det kan da undersøges

Anmeld

12. januar 2012

Miss Church

Enirt skriver:

Det behøver du ikke 

Du går ind i kalenderen og vælger den dato du sidst havde mens på og så trykker du på det hvide felt neden under kalenderen hvor det står "ad new note".

Så kommer der et billede frem hvor der i bunden står "period startet today" og så sætter du den til on.

Det kan du gøre ved alle de datoer du havde mens på (også bagud i tiden), hvis du så indtaster på samme måde den dag din mens stoppede, regner den ud hvornår din næste mens forventes og hvornår du har ægløsning.

Vær opmærksom på at den automatisk regner med 14 dage efter mens, men det kan du ændre i settings, hvis det ikke passer på dig

Det er virkelig smart!

Ja jeg har set at man kan ændre på antal dage. Tak for hjælpen!

Og held og lykke med PB til dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.