Få styr på din ægløsning med P-tracker app'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Enirt

Miss Church skriver:

Det er virkelig smart!

Ja jeg har set at man kan ændre på antal dage. Tak for hjælpen!

Og held og lykke med PB til dig  

Det var så lidt, held og lykke til dig også, hvornår skal du have din næste mens, hvis man må spørge? Tænkte bare at det kunne være hyggeligt at gå og være lidt spændte sammen, min kommer her den 18 (eller forhåbentlig ikke )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

muzen

takker den er da lige hentet

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

muzen skriver:

takker den er da lige hentet

Så lidt, håber du får glæde af den, lige som jeg har

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Forstår ikke helt hvordan man ser om hvornår man har ÆL?

Anmeld

12. januar 2012

TR

Enirt skriver:

Altså jeg har en Sony Ericsson og derfor bruger jeg android apps, på min telefon er der noget der hedder marked, der går jeg ind og så er der et forstørrelsesglas symbol som jeg trykker på og så indtaster jeg navnet på app'en. det jeg søgte på er p tracker lite, det er en lille lyserød blomst

God fornøjelse

Taaaak så har jeg hvis den rigtig, kan det pas den ikk er på dansk ?

Anmeld

12. januar 2012

muzen

nej jeg har lidt svært ved at finde ud af den, er der ikke en der  kan lave en brugsanvisning til hvordan man ser hvornår man har ægløsning og til hvordan man ændre hvor meget man bløder i sin periode

Anmeld

12. januar 2012

LSM

Til Info kan man hente en anden kalender
der heder womanlog, den er på dansk og meget nem at bruge
man kan få en gratis version, som er den jeg har haft, den er helt fint hvis det bare er til noter og udregning af cyklus samt ægløsning tidspunkt
kan ikke lige huske hva den anden version der koster penge kan, som den gratis ikke kan

Held og lykke til jer alle sammen med pb baby

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Forstår ikke helt hvordan man ser om hvornår man har ÆL?

Det er ret nemt. Din mens bliver vist som rødt hjørne af datoen i kalenderen, hvis den er i gang eller har været der, og fremtidige menses viser på samme måde bare i grå. Din ægløsnings dag bliver vist som en lille blomst og lige omkring den dag er dagene markeret med grønne prikker og det er der du også er frugtbar

Du går ind i kalenderen og vælger den dato du sidst havde mens på og så trykker du på det hvide felt neden under kalenderen hvor det står "ad new note".

Så kommer der et billede frem hvor der i bunden står "period startet today" og så sætter du den til on.

Det kan du gøre ved alle de datoer du havde mens på (også bagud i tiden), hvis du så indtaster på samme måde den dag din mens stoppede, regner den ud hvornår din næste mens forventes og hvornår du har ægløsning.

Vær opmærksom på at den automatisk regner med 14 dage efter mens, men det kan du ændre i settings, hvis det ikke passer på dig

Prøv at kigge på billedet jeg har vedlagt indlægget, så giver det måske mening det jeg har skrevet

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

nej jeg har lidt svært ved at finde ud af den, er der ikke en der  kan lave en brugsanvisning til hvordan man ser hvornår man har ægløsning og til hvordan man ændre hvor meget man bløder i sin periode

Det er ret nemt. Din mens bliver vist som rødt hjørne af datoen i kalenderen, hvis den er i gang eller har været der, og fremtidige menses viser på samme måde bare i grå. Din ægløsnings dag bliver vist som en lille blomst og lige omkring den dag er dagene markeret med grønne prikker og det er der du også er frugtbar

Du går ind i kalenderen og vælger den dato du sidst havde mens på og så trykker du på det hvide felt neden under kalenderen hvor det står "ad new note".

Så kommer der et billede frem hvor der i bunden står "period startet today" og så sætter du den til on.

Det kan du gøre ved alle de datoer du havde mens på (også bagud i tiden), hvis du så indtaster på samme måde den dag din mens stoppede, regner den ud hvornår din næste mens forventes og hvornår du har ægløsning.

Vær opmærksom på at den automatisk regner med 14 dage efter mens, men det kan du ændre i settings, hvis det ikke passer på dig

Prøv at kigge på billedet jeg har vedlagt indlægget, så giver det måske mening det jeg har skrevet

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Enirt skriver:

Har indtastet min mens med en startdag og en slutdag, men den viser kun den røde trekant?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.