arbejdsløse gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

okayhvorfor fleks?

det er en længee historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det er en længee historie

okay, kan den ikke bare fortælles lidt i korte stræk

Anmeld

11. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

okay, kan den ikke bare fortælles lidt i korte stræk

så må du skrive en pb

Anmeld

11. januar 2012

Kvist

Anonym skriver:

Hej med jer tøser!!

vil bare høre ad hvor mange der er arbejdsløse herinde og gravide og hvor lang tid i har været ledige både før baby og mens i var gravide.

Jeg står selv og vil super gerne ha nummer to, men har 3,5mdr ledighed bag mig og har svært ved at blive gravid og bange for at tage chancen.

men på den anden side er det jo ikke jobs der er flest af lige nu så måske det os ville passe meget godt, har os fået et par afslag hvor de direkte har sagt at jeg har alder 28år og børn imod mig(pga de tænker jeg gerne vil ha en mere)

men hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted, jeg har en mand med en rimlig god løn, et barn på snart 2 år, hus og bil.

håber der er andre der står i evt samme båd som mig eller lign.

Jeg står i samme situation som dig.. Det fima jeg var ved gik konkurs i feb 2010 og i marts 2010 fandt jeg ud af jeg var gravid.. Under min graviditet gik jeg hjemme på dagpenge da der jo ikke er nogen der ansætter en gravid.. Var i aktivering i en måned.. Min barsel sluttede 24 okt 2011 og d. 7 nov 2011 begyndte jeg på en hgs udd.. Den er jeg færdig med her den 10 feb 2012. Så jeg frygter også ikke at kunne finde noget at lave, da min søn er ved at have en alder hvor man snart tænker på nr. to og det ved arbejdsgiver jo godt.. Tror der er mange i denne situation, jeg satser på at finde en elevplads eller få overbevidst min kæreste om at vi skal have nr 2 og håbe på bedre tider når den barsel så er overe..

Anmeld

11. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

jamen jeg har ikke sagt noget om at jeg vil ha flere og er hele med på hvad reglerne siger, men det er dem der vælger at tro det uden at vide noget.

Så længe de ikke nævner det er det jo lovligt. Okay jeg troede bare ikke du var klar over regelerne. Sidst jeg var til jobsamtale var jeg i uge 9... og jeg sagde intet om graviditet.. og jeg fik jobbet! 

Desværre aborterede jeg ... som de 3 tidligere gange... Men det var godt jeg holdte tæt ellers havde jeg ikke mit job idag ,, 

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Så længe de ikke nævner det er det jo lovligt. Okay jeg troede bare ikke du var klar over regelerne. Sidst jeg var til jobsamtale var jeg i uge 9... og jeg sagde intet om graviditet.. og jeg fik jobbet! 

Desværre aborterede jeg ... som de 3 tidligere gange... Men det var godt jeg holdte tæt ellers havde jeg ikke mit job idag ,, 

har du så stadig job nu ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.