Anonym skriver:
Hej med jer tøser!!
vil bare høre ad hvor mange der er arbejdsløse herinde og gravide og hvor lang tid i har været ledige både før baby og mens i var gravide.
Jeg står selv og vil super gerne ha nummer to, men har 3,5mdr ledighed bag mig og har svært ved at blive gravid og bange for at tage chancen.
men på den anden side er det jo ikke jobs der er flest af lige nu så måske det os ville passe meget godt, har os fået et par afslag hvor de direkte har sagt at jeg har alder 28år og børn imod mig(pga de tænker jeg gerne vil ha en mere)
men hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted, jeg har en mand med en rimlig god løn, et barn på snart 2 år, hus og bil.
håber der er andre der står i evt samme båd som mig eller lign.
Jeg var i et vikariat da jeg blev gravid og den udløb så under min barsel. Min barsel er endnu ikke slut (slutter d. 28. maj), så jeg er på barselsdagpenge lige pt. Jeg håber at jeg finder et arbejde inden barslen er slut, men det er jo ikke til at vide. Heldigvis har vi ikke sat også økonomisk hårdt med hus, bil osv, så det skal jeg heldigvis ikke bekymre mig om.
Men hvis I har økonomien i orden så er det da bare med at lave en baby

I disse tider kan man da ligeså godt få de børn man skal have, for så kan det være at arbejdsmarket ser helt anderledes ud når din barsel slutter
Anmeld