arbejdsløse gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer tøser!!

vil bare høre ad hvor mange der er arbejdsløse herinde og gravide og hvor lang tid i har været ledige både før baby og mens i var gravide.

Jeg står selv og vil super gerne ha nummer to, men har 3,5mdr ledighed bag mig og har svært ved at blive gravid og bange for at tage chancen.

men på den anden side er det jo ikke jobs der er flest af lige nu så måske det os ville passe meget godt, har os fået et par afslag hvor de direkte har sagt at jeg har alder 28år og børn imod mig(pga de tænker jeg gerne vil ha en mere)

men hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted, jeg har en mand med en rimlig god løn, et barn på snart 2 år, hus og bil.

håber der er andre der står i evt samme båd som mig eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Den lykkelige

Jeg havde job da jeg blev gravid.. havde fået lovet fastansættelse.. Men da de fandt ud af jeg var gravid ville de så ikke fast ansætte mig alligevel
Så jeg kom på kontanthjælp da jeg manglede 270 timer i a-kassen..
Blev så sygemeldt i uge 30 pga så mange bækkensmerter.. Og ingen grund til aktivering mente min sagsbehandler når jeg alligevel skulle på barsel snart..
Så jeg gik hjemme.. nu slutter min barsel på mandag  og skal tilbage på kontanthjælp..
Men nu er jobsituationen ENDNU værre.. så aner ikke helt hvad jeg skal..
Men kan fuldt ud se dine tanker.. tænker næsten på det samme..

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg havde job da jeg blev gravid.. havde fået lovet fastansættelse.. Men da de fandt ud af jeg var gravid ville de så ikke fast ansætte mig alligevel
Så jeg kom på kontanthjælp da jeg manglede 270 timer i a-kassen..
Blev så sygemeldt i uge 30 pga så mange bækkensmerter.. Og ingen grund til aktivering mente min sagsbehandler når jeg alligevel skulle på barsel snart..
Så jeg gik hjemme.. nu slutter min barsel på mandag  og skal tilbage på kontanthjælp..
Men nu er jobsituationen ENDNU værre.. så aner ikke helt hvad jeg skal..
Men kan fuldt ud se dine tanker.. tænker næsten på det samme..

hmm ja det er sku da surt, men jeg kan desværre ikke opmuntre dig og sige det nok skal gå for synes sku at det hele ser lidt håbløst ud men hvad ville du gøre hvis du stod i mit sted og hvad med at i får en mere med det samme evt?

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Jeg stod uden job i januar og blev gravid i marts .. Og har endnu ikke fundet et job (har så heller ikke gjort noget for det , da jeg jo har været gravid og så på barsel )

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg stod uden job i januar og blev gravid i marts .. Og har endnu ikke fundet et job (har så heller ikke gjort noget for det , da jeg jo har været gravid og så på barsel )

hvornår skal du så begynde i job det skal du vel snart?var det 3 fulde mdr du gik så eller hvad?

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

hvornår skal du så begynde i job det skal du vel snart?var det 3 fulde mdr du gik så eller hvad?

Nej , var i aktivering .. Fik ikke lov bare at gå hjemme

Jo , skal starte uddannelse (:

Anmeld

10. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej med jer tøser!!

vil bare høre ad hvor mange der er arbejdsløse herinde og gravide og hvor lang tid i har været ledige både før baby og mens i var gravide.

Jeg står selv og vil super gerne ha nummer to, men har 3,5mdr ledighed bag mig og har svært ved at blive gravid og bange for at tage chancen.

men på den anden side er det jo ikke jobs der er flest af lige nu så måske det os ville passe meget godt, har os fået et par afslag hvor de direkte har sagt at jeg har alder 28år og børn imod mig(pga de tænker jeg gerne vil ha en mere)

men hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted, jeg har en mand med en rimlig god løn, et barn på snart 2 år, hus og bil.

Jeg har været ledig siden oktober 2010... I december 2010 blev vi enige om at gå igang med pb, da jeg alligevel ikke kunne finde job... Jeg blev først gravid efter 11 mdr, men havde stadig ikke fået job... Nu er jeg 10 uger henne, stadig intet job...

Jeg tænker det er et smart tidspunkt nu, fordi der netop ikke er nogle jobs... Så ½ år frem indtil jeg går på barsel og så lige et lille års tid med barsel, dvs 1½ år fra nu, så burde der vel for pokker være ændret lidt, og kommet gang i åkonomien tænker jeg, så der er mulighed for job... Og så har jeg jo også lige fået barn så de ved jeg nok ikke lige skal have igen med det samme...

Anmeld

10. januar 2012

Kofoed.

Ved ikke om jeg kan sammenlignes, men jeg blev sygemeldt midt i et semester, grundet dårlig hofte og graviditet. Havde heller ikke noget job der, så kom på kontanthjælp.

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Jeg har været ledig i snart i år og er nu gravid

Dog starter jeg uddannelse på mandag, så jeg har et grundforløb at passe de næste 20 uger og så skal jeg på barsel

Anmeld

10. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej med jer tøser!!

først og fremmest er det ulovligt at de giver dig afslag pga alder mht børn. Det kunne din fagforening tage sig af hvis du syns. Jeg har også valgt pb da der ikke er udsigt til job. Gik, næsten i gang samtidig med jeg blev ledig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.