Rosa skriver:
UPDATE:
Jeg har siddet i telefon med statsforvaltningen, retshjælpen og fogedretten hele formiddagen og det ser ikke godt ud.
Eftersom jeg selv har givet samtykke til at han fik ekstra dage over jul og nytår så kan jeg ikke kræve erstatningssamvær, eftersom der kun foreligger en mundtlig aftale os imellem. Dvs. at med mindre aftalerne foreligger på skrift, så kan han til hver en tid trække sine løfter om erstatningsdage tilbage når han har fået sine ekstra dage
Også selvom regnestykket ser ud som det gør.
Jeg har også talt i telefon med ham. Han er rasende på mig, og stiller det op som om jeg ikke er rigtig klog (hvilket hans mor sidder og hepper på i baggrunden et sted) og at vi da ALDRIG har haft den aftale 

Dertil kommer så diverse beskyldninger om at Jonathan er mere knyttet til ham, at han ikke behøver mig så meget som jeg behøver ham og at jeg ikke kan give ham det positive liv som han kan. Hans svar var desuden at jeg jo kunne prøve at være SAMMEN med min søn og have kvalitetstid når jeg fik ham hjem
Aner ikke lige hvor han vil hen med det. Som om jeg spærrer ham inde på sit værelse eller sender ham på kostskole når jeg har ham??? 
GRRR!
Det mest åndsvage er jo, at det eneste han får ud af det, er næste gang, at du siger beklager makker!
Så må han jo fremover søge om ferie i SFV. Det kan være du allerede nu skal være på forkant med sommerferien og søge om 14 dages ferie.
Det er ikke sjovt, men han skal heller ikke bruge dig som dørmåtte vel vidende at du vil gå meget langt for jontes skyld.
Fremover må ALT jo endten gå via SFV eller at i laver en skriftelig aftale som der sendes kopi af til SFV.
Håber en del af alle de her små ferier der kommer i foråret lander hos dig, så dig og Jonte kan få nogle hyggelige småferier.
Knus sisse
Anmeld