undskyld mig, men lyder som om I har lavet en aftale i SF.
Så er du (- OG faderen) nød til at forholde jer til den aftale... ellers kan der hurtig gå kuk i det, hvis man som I nu er lige nu uenige om hvem der skal have barnet og hvem der har haft barnet i så og så lang tid.
Det lyder som om at I har været enige om at barnet skulle med far på ferie, så forstår ikke at du nu stiller dig på bagbenene ....
Du skriver at du sku have noget kompentation, men det er vel ikke et must at det SKAL være nu, for som du selv skriver det, så er det om at få barnet ind i en fast rytme igen ( hvilket også indebærer samværet med far). Det kunne være at din kompentation kunne ligge op til en weekend om nogle måneder, så Dig og barnet kunne tage en forlænget ferie sammen, eller???
(Jeg har selv skilsmisse børn ( 2 stk), og har en bonus søn som også er skilsmisse barn, der udover blev min far og mor skilt da jeg gik i børnehave, og med det vil jeg bare sige at det ikke er fordi at jeg er helt grøn på dette emne... ) 
Men ja livet føles nogle gange uretfærdigt, men tænk på barnet, og gør det lettest for barnet. Så må man tude/ råbe/ være sur/føle sig uretfærdigt behandlet osv, når barnet ikke er i nærheden. Det er desværre ALTID barnet en skilsmisse går mest ud over.... 
Anmeld