Nej FANDME nej!!!!!!! NU STOPPER DET!!!! Jeg har været i Billund og har hentet Jonte efter hans ferie i Egypten med sin far, helt vildt fantastisk og han var bare så skøn!!! Jeg fik "armene om mit hoved og gok med sutten i min pande"-kysset og var bare lykkelig!!!
Lige indtil jeg kommer op at diskutere med Svenskefanden, som helt seriøst mener at han skal have Jonte igen efter skemaet - dvs. om 6 dage!!! Og så 6 dage frem!!! Say what?! Han har lige haft ham i 11 (!!!!) dage, inkl. nytår, hvoraf de 9 af dem har været i EGYPTEN uden mulighed for Skype - og så mener han at Jonte lige skal mellemlande her og så afsted igen?
NEJ!!! NEJ NEJ NEJ!!! Nu bliver jeg fandme vred!!! Jeg har helt klart RET til at beholde min søn hos mig og give ham en tryg og stabil hverdag igen før han skal nogen steder!
Har netop siddet og regnet på det , og Jonte har faktisk været hos sin far en hel del mere end vores 8-6 ordning foreskriver. Og hvis Svenskefanden får sin vilje nu så vil Jonte i tidsrummet 21.dec-23.januar have været 19 dage hos ham og kun 15 dage hos mig - hans bopælsforælder!!!!! Aftalen fra statsamtet er som sagt 8-6 til mig...
Jeg er bare så rasende og jeg har bare ikke tænkt mig at udlevere ham før jeg har fået mine ekstra dage, - og så vil jeg da blæse på om Svenskefanden skal til SE den efterfølgende uge!!!! Det har ikke noget med Jonte at gøre!!!
Rasende, skuffet og skidebange for hvad den her konflikt fører med sig hvis jeg en gang for alle sætter foden ned!!!!
Kan han melde mig? Slæbe fogeden ind i det??? Hvad vil statsamtet sige???
Sådan her har samværet set ud siden 21.december:
December:
Mor: 21.-27. (6 dage)
Far: 27.-29. (2 dage)
Mor: 29.-31. (2 dage)
Far: (31.- 10. Januar) (11 dage, hvoraf 8 dage uden besøgsmuligheder)
Mor: (10. Januar-17.januar) (7 dage)
Far: (17.- 23. Januar) (6 dage)
Mor: 15 dage
Far: 19 dage
Anmeld