Hvor i landet bor vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Hanunii

Katte87 skriver:

Hej piger 

Jeg sad lige og tænkte på, at der generelt er  mange jyder her på siden Er det også sådan i vores terminsgruppe? 

Jeg selv bor i Valby, København Hvor kommer i fra? Eller rettere, hvor bor i nu?

Jeg bor i Valby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Ka+Ma=Be

Hanunii skriver:

Jeg bor i Valby 

Yay!  

Anmeld

17. januar 2012

mamiolvi

Jeg bor i en lille by som hedder rødkærsbro.. Tæt ved Viborg, Kjellerup, bjerringbro

Anmeld

18. januar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hej piger 

Jeg sad lige og tænkte på, at der generelt er  mange jyder her på siden Er det også sådan i vores terminsgruppe? 

Jeg selv bor i Valby, København Hvor kommer i fra? Eller rettere, hvor bor i nu?

Også en jyde her Har stemt midtjylland selvom det nok er mere korrekt at skrive vestjylland. Bor 7 km fra Ringkøbing

Anmeld

21. januar 2012

Frejsmor

Jeg bor i Albertslund.. Jeg kommer oprindeligt fra Østjylland(Djursland), hvor jeg er født og opvokset, men flyttede til København for 3 år siden pga. studie og har i den tid boet både på Nørrebro, i Hvidovre og nu i Albertslund..

Så her er da en mere der bor på sjælland.. Jeg vil dog slet ikke ligge skjul på, at jeg saaavner Jylland(hmm nok mest familie og venner) og meget gerne vil flytte tilbage efter endt studie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.