Hvor i landet bor vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

TrineMine86

jeg er fra midtjylland - nærmere bestemt fra Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Storkøbenhavn og København er heller ikke det samme hehe. Storkøbenhavn er et område som inkluderer en stor del er byerne omkring København. Men ja, jeg ved hvad du mener

Det er lidt skidt du har stemt forkert, hva hæhæ! 

Hehe, ja, nemlig Må kigge bedre efter fremover

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jamen det går fint, bortset fra vi bor i en "by" der bare er aaaaaaaalt for lille... Så derfor leder vi syd for Århus! ..

Kan godt forstå du ik lige kan forestille dig det .. tror det er noget andet når man er født i kbh!

Hehe Jeg er dog ikke født i København Jeg er født og opvokset i Nordsjælland Flyttede til København for lidt over 5 år siden. Men jeg kommer nok aldrig udenfor Hovedstadsområdet

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Jeg bor i Holbæk!!

Så vi er da 3 fra Sjælland..  

Whoho hehe. Det var godt nok ikke mange

Anmeld

10. januar 2012

HeidiØ

Hehe Jeg er dog ikke født i København Jeg er født og opvokset i Nordsjælland Flyttede til København for lidt over 5 år siden. Men jeg kommer nok aldrig udenfor Hovedstadsområdet

Okay Har også en veninde der bor der (vi flyttede sammen derover i 2006) .. hun kommer ALDRIG derfra

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

Mira0911 skriver:

Jeg bor i Midtjylland mellem Silkeborg og Viborg...  Tror faktisk vi er end del jyder her i gruppen... 

Sjovt det er næsten der jeg oprindeligt kommer fra.. Det er nok nærmere Kjellerup og Viborg jeg boede mellem, og så boede jeg et år i Viborg

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

Tjah vil sige Syddanmark ikke sønderjylland

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

maryjane skriver:

Sjovt det er næsten der jeg oprindeligt kommer fra.. Det er nok nærmere Kjellerup og Viborg jeg boede mellem, og så boede jeg et år i Viborg

Hehe okey... Det her er Serup... Kender du den by? 

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

Mira0911 skriver:

Hehe okey... Det her er Serup... Kender du den by? 

Kender den umiddelbart kun af navn. Boede selv lidt udenfor Hvam hvis du kender det

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

maryjane skriver:

Kender den umiddelbart kun af navn. Boede selv lidt udenfor Hvam hvis du kender det

Ved godt hvor det sådan ca er henne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.