Hvor i landet bor vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I hvilken del af landet bor du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.103 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Jeg sad lige og tænkte på, at der generelt er  mange jyder her på siden Er det også sådan i vores terminsgruppe? 

Jeg selv bor i Valby, København Hvor kommer i fra? Eller rettere, hvor bor i nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Kofoed.

Hader folk skriver Sønderjylland, for så bor jeg i ingenmands land. Bor I trekantsområdet, for nord til Sønderjylland, for syd til østjylland og for øst til midtjylland, HVAD SKAL JEG SKRIVE? Men stemmer midtjylland som altid  Eller det gjorde jeg ikke, ramte ski sønderjylland, men fair nok, har planer om at flytte derned om nogle år (læs, når vi bliver tilbudt et rækkehus )

Men jeg bor i SYDjylland.

Anmeld

9. januar 2012

Mira0911

Jeg bor i Midtjylland mellem Silkeborg og Viborg...  Tror faktisk vi er end del jyder her i gruppen... 

Anmeld

9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hader folk skriver Sønderjylland, for så bor jeg i ingenmands land. Bor I trekantsområdet, for nord til Sønderjylland, for syd til østjylland og for øst til midtjylland, HVAD SKAL JEG SKRIVE? Men stemmer midtjylland som altid  Eller det gjorde jeg ikke, ramte ski sønderjylland, men fair nok, har planer om at flytte derned om nogle år (læs, når vi bliver tilbudt et rækkehus )

Men jeg bor i SYDjylland.

Haha ja ok! Jeg har sq ikke så meget forstand på det Jylland der Som du nok også kan fornemme på svarmulighederne.

Jeg tænkte bare at det måtte hedde "region sønderjylland" (mener det hedder syddanmark?!) eller sådan noget Overvejede at skrive regioner på - så er det ikke så meget at tage fejl af

Anmeld

9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg bor i Midtjylland mellem Silkeborg og Viborg...  Tror faktisk vi er end del jyder her i gruppen... 

Ja det er også min fornemmelse Jeg foreslog Rikke (RiUL) at lave en Københavnermødregruppe - men så gik det op for mig, at der ikke at så mange andre end os hehe

Anmeld

9. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Haha ja ok! Jeg har sq ikke så meget forstand på det Jylland der Som du nok også kan fornemme på svarmulighederne.

Jeg tænkte bare at det måtte hedde "region sønderjylland" (mener det hedder syddanmark?!) eller sådan noget Overvejede at skrive regioner på - så er det ikke så meget at tage fejl af

Det er region syddanmark det er sydjylland og fyn.

Men jeg kender ski heller ikke til KBH, ved hvor enkle f bydelene er, men det er nu begrænset, dog er min storebror flytter derover i september, så måske jeg lære noget, når jeg besøger ham Og så spørg hvor han er flytte hen og forestil dig en meget forvirret Betina kigger dumt tilbage og svare "vist nok en er "ovre'ne" eller glostrup eller pas"

Anmeld

9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Det er region syddanmark det er sydjylland og fyn.

Men jeg kender ski heller ikke til KBH, ved hvor enkle f bydelene er, men det er nu begrænset, dog er min storebror flytter derover i september, så måske jeg lære noget, når jeg besøger ham Og så spørg hvor han er flytte hen og forestil dig en meget forvirret Betina kigger dumt tilbage og svare "vist nok en er "ovre'ne" eller glostrup eller pas"

Haha ja sådan er det jo! Selvom det er et lille land

Det er det sjove ved jyder - de kalder sq bare det hele for København! (Også derfor jeg skrev Københavns kommune, som jo er det eneste der er København hehe)

København er en by som Odense er en by Jeg omtaler heller ikke Svendborg som Odense If you know what i meeean.

Anmeld

9. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det er det sjove ved jyder - de kalder sq bare det hele for København! (Også derfor jeg skrev Københavns kommune, som jo er det eneste der er København hehe)

København er en by som Odense er en by Jeg omtaler heller ikke Svendborg som Odense If you know what i meeean.

Nu er hvidovre, rødovre, ishøj osv "forstander/bydele" af stor københavn, ligesom voldsmose er for odense eller seest er for Kolding, så i den forstand er det jo rigtig nok, at det hele er KBH, meeen nu er KBH bare så meget større end resten af DKs byer og derved synes i, at der skal ændres på forstandernes betydning, hehe. Men ja INDRE KBH er lidt snerpet hvad det her angår Ligesom jeg ikke vil kaldes for sønderjyde for jeg bor altså OVER kongeåen (grænsen)

Anmeld

9. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Og elsker dit eksempel. Du ved godt at odense og svedborg ligger cirka 50 km fra hinanden ikk?

Anmeld

10. januar 2012

morpåthurø

Jeg bor i Nordjylland. I  Hobro ml. Århus og Aalborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.