Hvor i landet bor vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

***S***

Jeg bor i Holbæk!!

Så vi er da 3 fra Sjælland..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

SaNiNa

Vi Bor i Odense på Fyn er opvokset i Svendborg

Anmeld

10. januar 2012

akskovmose

Jeg har stemt midtjylland, da vi også hører under region midtjylland (helt tåbeligt efter min mening - regionerne skulle i sin tid have været delt anderledes op) Nå det var lige en indskudt bemærkning.. Vi bor i vestjylland, næsten så langt vestpå man kan komme, i en lille flække 30 km nordvest for Holstebro 

Anmeld

10. januar 2012

RiUL

Vi bor på Amager  

Men kommer oprindeligt fra Falster, vi flyttede herind for 1,5 år siden

Anmeld

10. januar 2012

HeidiØ

Jeg kommer fra Holstebro, boet 6 år på Amager og i Hedehusene.. nu bor jeg i en flække mellem Århus og Randers Savner sjælland lidt .. men vi kigger hus syd for Århus!

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Nu er hvidovre, rødovre, ishøj osv "forstander/bydele" af stor københavn, ligesom voldsmose er for odense eller seest er for Kolding, så i den forstand er det jo rigtig nok, at det hele er KBH, meeen nu er KBH bare så meget større end resten af DKs byer og derved synes i, at der skal ændres på forstandernes betydning, hehe. Men ja INDRE KBH er lidt snerpet hvad det her angår Ligesom jeg ikke vil kaldes for sønderjyde for jeg bor altså OVER kongeåen (grænsen)

Storkøbenhavn og København er heller ikke det samme hehe. Storkøbenhavn er et område som inkluderer en stor del er byerne omkring København. Men ja, jeg ved hvad du mener

Det er lidt skidt du har stemt forkert, hva hæhæ! 

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Og elsker dit eksempel. Du ved godt at odense og svedborg ligger cirka 50 km fra hinanden ikk?

Præcis min pointe Ballerup ligger 10 km fra København (men er en del af området storkøbenhavn) - men det betyder ikke at de bor i København

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg kommer fra Holstebro, boet 6 år på Amager og i Hedehusene.. nu bor jeg i en flække mellem Århus og Randers Savner sjælland lidt .. men vi kigger hus syd for Århus!

Hvordan går det med jer der? Puuh jeg kan slet ikke overskue at skulle så langt væk fra København hehe

Anmeld

10. januar 2012

Sifling

Vi bor i Avedøre, Hvidovre
Jeg kommer egentligt fra Nordjylland, Men har boet ca 4 år i Midtjylland/Århus inden jeg flyttede til sjælland for ca 1½ år siden

Anmeld

10. januar 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hvordan går det med jer der? Puuh jeg kan slet ikke overskue at skulle så langt væk fra København hehe

Jamen det går fint, bortset fra vi bor i en "by" der bare er aaaaaaaalt for lille... Så derfor leder vi syd for Århus! ..

Kan godt forstå du ik lige kan forestille dig det .. tror det er noget andet når man er født i kbh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.