Hvor ofte har i sex med jeres mand/kæreste? (jer med børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

TaAsJu

Vi har nr 3 på vej ellers en på 6 år og 2 år.. Men for os har sex altid betydet meget... Vi har ikke altid tid, men så er det lige n hurtig tur på wc'et det er hyggeligt.. Ikke altid romantisk... Men sjovt
Min mand syntes også sex om morgen er fantastisk og jeg syntes heller ikke jeg er vildt sexet der, men se det på den her måde hvis han syntes du er lækker der må han virkelig elske dig... det gør jeg i alt fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Anonym

Vælger at svar anonym.

Min mand og jeg har sex 1-3 gange i ugen. Selvom jeg har et par større børn 14 og 15 år, men de går begge på efterskole. Og så har vi en søn på 3 år. Og venter barn til sommer. 

Før jeg blev gravid havde vi sex 2-3 gange i ugen, ofte var det om morgen i badet gerne, der kan vi nemlig låse døren, og imens kan den lille bare se tv eller bare sove, det taget jo maks 10-20 min. med sådan et morgenknald!. Man behøver jo hellere ikke at have sex hver anden dag, at kæle lidt på hinandens mere private steder, er jo også en hurtig og nem løsning. 

Men ellers forkæl hinanden, klap hinanden på numsen, giv et kærlig smil eller et saftigt kys..  Jeg tror bare det handler om at  være kreativ. 

Anmeld

11. januar 2012

mybaby-girl

Før vi fik vores søn da kunne vi gøre det når som helst, og hvor som helst

Og under min graviditet, havde jeg større trang til sex, og efter vi har fået Oliver, gør vi det stadig meget, 3-4 gange i ugen

Oliver er 15 mdr og vi har stadig samme trang til hinanden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.