Hvor ofte har i sex med jeres mand/kæreste? (jer med børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte har i sex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.847 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg er lidt nygserrig. Herhjemme har vi ikke meget sex. Vores barn er 6 måneder og jeg tror vi har haft sex 2-3 gange siden hun kom til verden. Hvor vi før havde det MINIMUM en gang om ugen. 

Min kæreste synes ikke det er særlig fedt. Men jeg føler bare ikke det samme behov. For når vores barn sover om aftenen så vil jeg også bare gerne sove. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst. For jeg ville rigtig gerne hvis vi havde en ordentlig mulighed for det. Men det synes jeg bare ikke rigtig man har når man har en baby. Der er flere gange hvor vi har forsøgt, men så er baby vågnet og så dør stemningen. 

Er det normalt at det er sådan? Eller har i andre med babyer/børn ligeså meget sex som før? (svarmulighederne er sådan ca. Man kan svare anonymt, så uddyb gerne hvis det er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

celkt

Anonym skriver:

Ja jeg er lidt nygserrig. Herhjemme har vi ikke meget sex. Vores barn er 6 måneder og jeg tror vi har haft sex 2-3 gange siden hun kom til verden. Hvor vi før havde det MINIMUM en gang om ugen. 

Min kæreste synes ikke det er særlig fedt. Men jeg føler bare ikke det samme behov. For når vores barn sover om aftenen så vil jeg også bare gerne sove. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst. For jeg ville rigtig gerne hvis vi havde en ordentlig mulighed for det. Men det synes jeg bare ikke rigtig man har når man har en baby. Der er flere gange hvor vi har forsøgt, men så er baby vågnet og så dør stemningen. 

Er det normalt at det er sådan? Eller har i andre med babyer/børn ligeså meget sex som før? (svarmulighederne er sådan ca. Man kan svare anonymt, så uddyb gerne hvis det er)

morgensex!!

det er mit bedste bud. i hvert fald i weekenden...

stil evt vækkeuret en ½ time før junior plejer at vågne og giv den tid til jer.

Det gør underværker for en god weekend... hehe

Anmeld

9. januar 2012

MortilCilas

Jeg har fået et større behov efter fødselen, og da jeg havde min kæreste der, som jeg fik da min søn var omkring 6 måneder, havde vi sex næsten hver dag, og nogle gange flere gange om dagen

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

morgensex!!

det er mit bedste bud. i hvert fald i weekenden...

stil evt vækkeuret en ½ time før junior plejer at vågne og giv den tid til jer.

Det gør underværker for en god weekend... hehe

Det vil min kæreste også rigtig gerne. Jeg føler mig bare ikke særlig lækker om morgenen og jeg kan godt lide at have lidt selvtillid og føle mig bare lidt fræk for at have sex

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Mindst hver anden dag .. Ville helst hver dag , men det er bare ikke altid overskudet er der fra kæresten desværre

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg har fået et større behov efter fødselen, og da jeg havde min kæreste der, som jeg fik da min søn var omkring 6 måneder, havde vi sex næsten hver dag, og nogle gange flere gange om dagen

Men så var det jo også et "nyt" forhold ikke? For da min kæreste og jeg lige fandt sammen (længe før vi fik barn) der havde vi også sex konstant selvom vi skulle tidligt op på arbejde osv. 

Anmeld

9. januar 2012

celkt

Anonym skriver:

Det vil min kæreste også rigtig gerne. Jeg føler mig bare ikke særlig lækker om morgenen og jeg kan godt lide at have lidt selvtillid og føle mig bare lidt fræk for at have sex

prøv at overkomme den følelse... Jeg mener, hvis din kæreste syntes du er morgen-lækker med uglet hår, og morgenhår, så nyd det dog...

Og endelig er det da tilladt at børste tænder og lige rede håret før i går i gang... hehe

Anmeld

9. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

<p> Ja jeg er lidt nygserrig. Herhjemme har vi ikke meget sex. Vores barn er 6 måneder og jeg tror vi har haft sex 2-3 gange siden hun kom til verden. Hvor vi før havde det MINIMUM en gang om ugen.&nbsp;</p><p> Min kæreste synes ikke det er særlig fedt. Men jeg føler bare ikke det samme behov. For når vores barn sover om aftenen så vil jeg også bare gerne sove. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst. For jeg ville rigtig gerne hvis vi havde en ordentlig mulighed for det. Men det synes jeg bare ikke rigtig man har når man har en baby. Der er flere gange hvor vi har forsøgt, men så er baby vågnet og så dør stemningen.&nbsp;</p><p> Er det normalt at det er sådan? Eller har i andre med babyer/børn ligeså meget sex som før? (svarmulighederne er sådan ca. Man kan svare anonymt, så uddyb gerne hvis det er)</p>

Har to bonus drenge... Det betyder ikke noget for vores sexliv. Nu jef selv 22 uger henne, og kan mærke jeg mere træt, men min mand tager gerne det hårde arbejde ;-) og så jeg da frisk... Men hvor vi før graviditeten havde stort set hver dag har vi nu 3-4 gange om ugen.. Vi udnytter gerne morgen og ledige stunder.. Og ellers stilke om aftenen når vi sir godnat.. Det ikke det vilde show... Men for bare have nærheden med hinanden...:-))

Anmeld

9. januar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Men så var det jo også et "nyt" forhold ikke? For da min kæreste og jeg lige fandt sammen (længe før vi fik barn) der havde vi også sex konstant selvom vi skulle tidligt op på arbejde osv. 

Jo det var det, og vi er ikke sammen mere.
Men med faren til min søn, var det allerhøjest hver anden dag, og gerne mindre. Men måske fordi jeg ikke tændte det vilde på ham, og han ikke lytted til hvad jeg havde lyst til.

Men mit behov har ændret sig til at blive større end før graviditeten

Anmeld

9. januar 2012

Maja88

altså jeg har sagt en gang om ugen..

men svinger utrolig meget... men har især hjulpet nu bettetøsen er kommer ud for sig selv at sove...

men jeg havde heller ikke lysten de første ja 8 måneder eller sådan noget...

var utrolig svært for mig at skulle være mor men samtidig også en elskerinde..

og jeg kunne ikke gøre det i soveværelset hvor hun lå...

men nu er hun som sagt kommet for sig selv.. for sexlivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.