Hvor ofte har i sex med jeres mand/kæreste? (jer med børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså jeg har sagt en gang om ugen..

men svinger utrolig meget... men har især hjulpet nu bettetøsen er kommer ud for sig selv at sove...

men jeg havde heller ikke lysten de første ja 8 måneder eller sådan noget...

var utrolig svært for mig at skulle være mor men samtidig også en elskerinde..

og jeg kunne ikke gøre det i soveværelset hvor hun lå...

men nu er hun som sagt kommet for sig selv.. for sexlivet

Jeg har nemlig også svært ved at skulle være begge dele. Jeg tænker også lidt at det bliver bedre når vores barn kommer ind på eget værelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har nemlig også svært ved at skulle være begge dele. Jeg tænker også lidt at det bliver bedre når vores barn kommer ind på eget værelse. 

altså vi havde indtil der i stuen... og nu er hun også kommer i DP-- SÅ der er masser af muligheder efterhånden...

men jeg kan ikke når hun er i samme rum som os... SELVOM hun sover

Anmeld

9. januar 2012

DitteFisk

Nu er jeg ikke med min søns far mere, og vi havde sex omkring 1 gang om ugen. 

Jeg har selv et stort behov, og nu har jeg en ny kæreste og vi har sex ca hver anden dag. Nogle gange hver dag, nogle gange hver 3. dag. Men sådan i gennemsnit hver anden dag.

Anmeld

9. januar 2012

Mamalou

Anonym skriver:

<p> Ja jeg er lidt nygserrig. Herhjemme har vi ikke meget sex. Vores barn er 6 måneder og jeg tror vi har haft sex 2-3 gange siden hun kom til verden. Hvor vi før havde det MINIMUM en gang om ugen.&nbsp;</p><p> Min kæreste synes ikke det er særlig fedt. Men jeg føler bare ikke det samme behov. For når vores barn sover om aftenen så vil jeg også bare gerne sove. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst. For jeg ville rigtig gerne hvis vi havde en ordentlig mulighed for det. Men det synes jeg bare ikke rigtig man har når man har en baby. Der er flere gange hvor vi har forsøgt, men så er baby vågnet og så dør stemningen.&nbsp;</p><p> Er det normalt at det er sådan? Eller har i andre med babyer/børn ligeså meget sex som før? (svarmulighederne er sådan ca. Man kan svare anonymt, så uddyb gerne hvis det er)</p>

Vores sexliv har også ændret sig siden vi blev forældre, ja faktisk siden graviditeten. Jeg mistede lysten sidst i graviditeten og blev rigtig stor. Da jeg havde født kom den ikke, og jeg tror det for mig hang sammen med, at jeg manglede overskuddet. Samtidig blev mit behov for intimitet dækket gennem min søn og alle de kys og kram han fik. Det skal dog siges, at jeg fik en tredjegrads bristning under fødslen, hvilket ikke har gjort det bedre for min lyst til sex.

Min søn er nu syv måneder, og vi har først nu fået gang i den del af forholdet igen. Jeg tror det er naturligt, at der sker nedgang på den konto og jeg tror at lysten kommer igen lige pludselig. Det er ikke rart at være den, der siger fra hele tiden og slet ikke hvis kæresten presser på. Jeg bad min kæreste lade være, og det hjalp at jeg ikke følte pres fra han side.

Slap af, så sker det hele af sig selv

Anmeld

9. januar 2012

Anonym

Sådan ca 4 gange om året..
Dog letter jeg tit trykket for kæresten uden at få noget igen

Anmeld

9. januar 2012

Trolde_mor

Spurgte lige kæresten og vi mente begge at det lige nu er 2 gange om ugen - er gravid, og døjer med bækkenløsning og har haft kvalme indtil for 2 uger siden. Men ellers - når jeg har det godt under graviditet eller ikke er gravid er det flere, ikke fast hver dag, men hver dag / hver anden.

Den første tid med en lille ny syntes vi var svær, da Kian var kommet. Man vil gerne, men til at starte med bløder man, barnet og jer skal lige lære hinanden at kende og så er man altså enormt træt efter en hel dag med den lille, så lysten er der, men det er overskuddet ikke nødvendigvis.

Syntes også det var enormt svært når den lille kunne høre en... hehe.. og så vil man jo ikke vække den lille, og let´s face it, ind imellem vågner de jo nærmest bare man vender sig i sengen ved siden af - eller det føler man i hvert fald hehe ...

Men det er jo bare noget man skal over hehe

Er sikker på at du snart får lidt mere overskud, og ellers kan du jo forsøge dig med lidt jern og en powernap når den lille sover. Hvis du vel at mærke kan sove om dagen og vågner når den lille bliver ked i alarmen

Men jeg er sikker på at det hele snart bliver bedre, søde.. og overskuddet finder vej til soveværelset igen snart Det skal bare have lidt tid

Anmeld

9. januar 2012

Anonym

det bedste tidspukt er når purken sover til middag ude i barnevogen.

så har i god tid til at blive lækre lørdag morgen og når purken er lagt til at sove ved en middags tid, så er det tilbage i seng og kæle og hygge og snakke og sexe

Anmeld

9. januar 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja jeg er lidt nygserrig. Herhjemme har vi ikke meget sex. Vores barn er 6 måneder og jeg tror vi har haft sex 2-3 gange siden hun kom til verden. Hvor vi før havde det MINIMUM en gang om ugen. 

Min kæreste synes ikke det er særlig fedt. Men jeg føler bare ikke det samme behov. For når vores barn sover om aftenen så vil jeg også bare gerne sove. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst. For jeg ville rigtig gerne hvis vi havde en ordentlig mulighed for det. Men det synes jeg bare ikke rigtig man har når man har en baby. Der er flere gange hvor vi har forsøgt, men så er baby vågnet og så dør stemningen. 

Er det normalt at det er sådan? Eller har i andre med babyer/børn ligeså meget sex som før? (svarmulighederne er sådan ca. Man kan svare anonymt, så uddyb gerne hvis det er)

Jeg er sikker på, det er helt normalt. 

Vi har heller ikke megen sex for tiden, men vi er gode til at snakke om, at vi stadig er vilde med hinanden. Dvs. vi siger højt til hinanden, at vi har for lidt sex, men at det er en fase, og at det er helt OK. Det må ikke blive tabu! Vi nusser og krammer meget.

Men især jeg kan ofte have det sådan, at jeg bare ikke kan holde den helt intime kontakt ud, da jeg har to småbørn, der kræver mig hele dagen (og dele af natten med), så bliver det intime på en eller anden måde viklet ind i mor-pligterne, og det er lige før, jeg kan føle det helt incestuøst, hvis vi forsøger at være sammen en aften, hvor der virkelig har været bud efter mig hele dagen... Jeg ved ikke, om det giver mening, men sommetider, kan jeg have den samme irriterende fornemmelse i kroppen, som man får, når en ivrig person, står og prikker non stop på ens skulder for at komme i kontakt. Man vil bare have fred. Ironisk nok har jeg flere gange oplevet, efter ikke at kunne magte sex, at jeg drømmer om dejlig sex med manden.. Smart, - søvn og sex i ét. Meeeen det får manden selvfølgelig ikke så meget ud af. Andet end jeg naturligvis fortæller ham om det, når jeg vågner..

Ups, det blev laaangt. Men min pointe er vidst bare, at det er ganske normalt med nedsat lyst og overskud!

Anmeld

9. januar 2012

Trolde_mor

Anonym skriver:

Det vil min kæreste også rigtig gerne. Jeg føler mig bare ikke særlig lækker om morgenen og jeg kan godt lide at have lidt selvtillid og føle mig bare lidt fræk for at have sex

Hvad med om kæresten så tager den lille en dag i weekenden og du så kan hoppe i bad, børste tænder, tage god parfume på og nusse om dig selv, og når den lille sover så hygger jer?

Så føler du dig lidt lækker, han har måske gået og tænkt på dig, mens du har gået og gjort dig lækker, og den lille sover, så I har god tid til kærligt forspil?

Og ja, ved godt at det så er planlagt og kan virke lidt akavet eller svært at komme i gang, fordi det ikke lige er så spontant som det måske, plejer at være, men det lærer man med tiden

Anmeld

10. januar 2012

janne1986

Min mand er kun hjemme i weekenderne, der sexer vi minimum 1 gang....

Vil sige at vores sexliv er blevet bedre med tiden.... Selvom vi nu har to børn..

Men tror også det hjælper at han er blevet bedre til og hjælpe mig i løbet af dagen og vi skiftes til og ha "nattevagt", så hvis man vågner over midnat og har lyst så kan det overskues... eller et morgenknald

Og vil sige at nogle gange er det laaaange seancer med nus, kys, hele baduljen, andre gange er det bare et hurtigt knald.. det er dejligt det også kan være fordi vi bare har et behov..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.