KittyGirl skriver:
Synes ihvertfald det vil være en god ide, at få snakket med Ruben så "hurtigt" du kan, så du ikke går med hele læsset selv, alle dine tanker selv.. Han har jo så meget forståelse for dig - af hvad jeg har læst 
Godt de tager hensyn på dit arbejde... det er jeg glad for at høre... og lad os håbe.. HÅBE at det forhøjede blodtryk "bare" er lidt stress, osv...
Jeg vil anbefale dig at køre ind i Bilka eller andet sted, og købe en blodtryksmåler (de fås til under 200 kr) ... mål dit blodtryk indimellem, ... for at holde øje.. det har så meget at sige....
Jeg vil også gerne sende dig min hvis det kommer dertil 
150/93 er okey højt... men stadig i den orange fare, da det "måske" er stress o. lign. mit lå jo på 180/110 og svingede meget....
er spændt på næste JM besøg 
ved det.. men når jeg har fri, er det der han kører ud og laver bil efter aftensmad.
Han vil forstå, men han er også den bløde type - hvor jeg er langt mere hård.
Det håber jeg også, men ved også at det har været sådan siden midt nov. Men har skudt det ned med; snart jul - julegaver - juleaften - en træls mor osv. Og idag med at det nok er pga arbejde på det sidste, men at meget træthed også skyldtes at hele system arbejder sådan. Kan vågne om natten ved at have en følelse af at have løbet 4* marathon med det bt. Som jeg igen siger til mig selv skyldtes jeg nok lige har drømt et eller andet...
har heller ikke kunnet få min ring af siden midt nov, så ved godt et sted at det nok ikke bare lige sådan går over. hvis det er højt næste gang, så kan vel låne et med hjem og lave kontrol med. Ved at svigerfar har et liggende et sted..
I forhold til hvor 'skind død' det plejer at ligge på, så kan jeg godt mærke forskel. Men må se her den 23 hos kontrol ved egen læge hvad den der siger..
Anmeld