2. lægebesøg idag og smidt masken hos lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

babymus77

Åhh hvor er jeg glad på
Dine vegne!!! Kæmpe knuser til dig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Synes ihvertfald det vil være en god ide, at få snakket med Ruben så "hurtigt" du kan, så du ikke går med hele læsset selv, alle dine tanker selv.. Han har jo så meget forståelse for dig - af hvad jeg har læst

Godt de tager hensyn på dit arbejde... det er jeg glad for at høre... og lad os håbe.. HÅBE at det forhøjede blodtryk "bare" er lidt stress, osv...
Jeg vil anbefale dig at køre ind i Bilka eller andet sted, og købe en blodtryksmåler (de fås til under 200 kr) ... mål dit blodtryk indimellem, ... for at holde øje.. det har så meget at sige....

Jeg vil også gerne sende dig min hvis det kommer dertil

150/93 er okey højt... men stadig i den orange fare, da det "måske" er stress o. lign. mit lå jo på 180/110 og svingede meget....

er spændt på næste JM besøg

ved det.. men når jeg har fri, er det der han kører ud og laver bil efter aftensmad.

Han vil forstå, men han er også den bløde type - hvor jeg er langt mere hård.

Det håber jeg også, men ved også at det har været sådan siden midt nov. Men har skudt det ned med; snart jul - julegaver - juleaften - en træls mor osv. Og idag med at det nok er pga arbejde på det sidste, men at meget træthed også skyldtes at hele system arbejder sådan. Kan vågne om natten ved at have en følelse af at have løbet 4* marathon med det bt. Som jeg igen siger til mig selv skyldtes jeg nok lige har drømt et eller andet...

har heller ikke kunnet få min ring af siden midt nov, så ved godt et sted at det nok ikke bare lige sådan går over. hvis det er højt næste gang, så kan vel låne et med hjem og lave kontrol med. Ved at svigerfar har et liggende et sted..

I forhold til hvor 'skind død' det plejer at ligge på, så kan jeg godt mærke forskel. Men må se her den 23 hos kontrol ved egen læge hvad den der siger..

Anmeld

9. januar 2012

LR85

Mor til Frederic skriver:

<p> Aner ikke hvor jeg skal starte...</p><p> Laved en tråd for lang tid siden om det at skrive brev til jm eller ej.</p><p> Lillepigen har det godt i sin lille hule og gav lægen nogle spark.</p><p> Men jeg er gået fra at have minus 4&frac12; kg fra start i graviditet, til nu at have taget 6 kg på - på under 7 uger og dertil forhøjet blodtryk. Så en ny blodtryks og vægt kontrol om 14 dage igen.</p><p> Valgte idag at smide masken over for min læge, da hun kender til min fortid.</p><p> Har lige fra vi fandt ud af at det var en pige, været i sat til i angst - men påklistert et smil og blot nikket når folk ytre deres begejstring for at vi skal have en pige.</p><p> Så hun kontakter;</p><p> -&nbsp;gyn afd med henblik på pks, grundet de overgreb fra barndom - som gør at jeg aldrig har skiftet en baby pige - badet en babypige - aldrig selv er blevet gyn undersøgt da jeg gå i panik og bakker tilbage.</p><p> - Hun tager en snak med psyk afd og vil få en psykolog tilknyttet mig allerede inden fødsel og til efter fødsel.</p><p> - At&nbsp;jeg får flere indlæggelses dage med ekstra hjælp/støtte tilknyttet, for at skabe det bånd til lillepigen mm.</p><p> - at sp kommer ud allerede inden fødsel og hun vil komme oftere efter fødsel.</p><p> Det er en kæmpe kamel at sluge og det er hårdt. Men har erkendt jeg mangler hjælp til at forholde mig til at skulle have en pige og det at jeg mangler hjælpe for at klare hende, både ble skift - badning og det at knytte mig til hende.</p><p> &nbsp;</p>

Har ikke læst alle de andre indlæg, men ville kommentere dig.
Det lyder da bare super godt, håber du er glad for den løsning. Det var godt du gjorde det, og super feed back du har fået.
Tillykke med det

Anmeld

10. januar 2012

Kløver

tak maja ven...

Frederic er stadig inde i sin mad nægtelses periode, både i bh og herhjemme. Til aften sad han 1½ m fra bordet og nægted at komme nærmere mad, men fik dog ½ rå gulerod med lidt sovs på. Han sover derfor også mere.

Ej øv også, håbede det gik bedre håber godt nok snart, han får mere lyst til mad, måske det hjælper når lillesøster kommer, man kan da altid håbe. Kram

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

det er helt okay og tak...

Ja, det er. Men også mega hårdt, hele mit liv har det stort set været andre der har bestemt hvornår jeg skulle have hjælp og hvilken form - så tror det er 2. gang i mit liv at jeg har smidt masken og bedt om hjælp.

Min egen læge tog sig god tid til at snakke og drøfte de muligheder hun og jeg havde. Så meget er kommet på plads idag, men også en kæmpe mølle der er sat igang.

Super godt gået Svarer på dit brev i aften, når Laura er puttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.