Mor til Frederic skriver:
tak min ven...
Ville ikke lige skrive det her på fb, da der ikke er mange der ved jeg har det sådan og fordi hele familien er på fb.
Egen læge mente også at det ville give en form for ro at få det pks på plads allerede nu her. Så energi kunne bruges på at blive 'klar' til hun kommer ud. Og at de allerede ved det i kolding, så i fald fødsels starter før tid - så ved alle hvad der skal gøres og ikke skal gøres...
Føler lidt jeg står i ingenmands land lige pt og ikke aner hvilken vej jeg skal gå eller vende. ved bare mit hoved er fyldt med tanker, og den træthed der følger med. Så håber at når der kommer mere ro på alt, at den træthed også forsvinder.
Er nød til at være stærk, da frederic har endnu en dum mad periode og så må jeg pleje mig selv når han er puttet og han er i bh.
Sagde til egen læge at jeg ikke ville sygmeldes, mit arbejde gør at jeg kan fungere og tænke på andre ting. Så må jeg slappe af på fridage og få benene op der.
Har fuld forståelse for at ikke alt bliver skrevet på FB....
det er heller ikke alt jeg skriver i det "åbne" rum derinde...
Du ved jo et eller andet sted godt hvad vej du skal, og det er at tage en dag af gangen... det hele kommer jo af sig selv... og når du har lillepigen i armene, så skal alt nok komme af sig selv med det praktiske m.m.
Det er måske det der skal til for at give dig et skub fremad for din fortid.... det håber jeg ihvertfald...
Jeg tænker at mht. dit arbejde, om du evt. kunne arbejde på mindre tid? Sådan som din krop reagerer lige nu, ville det være mest sundt for DIG og for lillepigen, at få slappet mest muligt af... op med benene, se film.. computer.. læse... bare slappe af...
Jeg var hele møllen igennem med forhøjet BT og mega meget vand i kroppen.. og det startede ved uge 20... og det var rigtig slemt... jo mere du "knokler/stresser" .. jo værre kan det blive..
Pas nu på dig selv......